paar dagen terug m'n bimmer laten polijsten saiko-carstyling in eindhoven. Ze doen daar vooral veel tjoening e.d. maar ik ging dus puur voor een polijstbeurt daarheen. En aangezien ze daar om de haverklap complete auto's van hele mooie paintjobs voorzien, en daarin goed aangeschreven staan, ging ik er van uit dat het echte proffessionals zijn als het om lak gaat. Dus een autootje polijsten zou dan toch zeker goed moeten komen...zou je zeggen..
Nu was ik, toen ik de auto ophaalde, wel tevreden. Had stiekem wel een diepere kleur zwart verwacht na een stevige (naar eigen zeggen 12 uur durende) polijstbeurt, dat wel, maar blinken, dat deed ie.
Maaaarrrrr, vandaag kwam ik thuis van het werk, zag m'n auto lekker in het zonnetje staan, en wat ik TOEN zag..
- Spoiler: Laat zien

daar ga ik dus nog maar eens mee terug

Vraag me alleen af of ik het wel door hun ook weer wil laten "herstellen". Nou ja, willen doe ik het sowieso niet, maar ik heb wel €200,- (!!) afgerekend daar, en terugkrijgen zal ik het wel niet. Maar nu zit ik wel met het idee, om iig de helft terug te vragen/eisen en dan alsnog naar klankie te gaan waar ik sowieso eigenlijk al naar toe wilde, maar vanwege de afstand uiteindelijk toch niet heb gedaan (|
Wat denken jullie?