Sinds gisteren avond BMWloos......
-
Re: Sinds gisteren avond BMWloos......
gefeliciteerd!!
heel veel rij plezier!!
heel veel rij plezier!!
Hoe lang is de APK verlopen? Over het algemeen krijg je binnen twee maanden geen boete, maar daarna ben je snel aan de beurt.
Is het niet slim om de verkoper de APK te laten regelen? Mocht er dan een verborgen gebrek zijn, dan is dat mooi zijn probleem. En die paar tientjes kan ie op de aanschafprijs makkelijk hebben. Anders flink afdingen door afwezigheid van een APK en dus extra aankooprisico
Is het niet slim om de verkoper de APK te laten regelen? Mocht er dan een verborgen gebrek zijn, dan is dat mooi zijn probleem. En die paar tientjes kan ie op de aanschafprijs makkelijk hebben. Anders flink afdingen door afwezigheid van een APK en dus extra aankooprisico

Nice!
Wellicht dat deze niet zo NEZ is
Die van de link ?
Wellicht dat deze niet zo NEZ is

Die van de link ?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
@Mikkie: APK is Juli vorig jaar verlopen als ik me niet vergis. APK wordt wel geregeld, maar daardoor moet ik er nu ff wat langer op wachten........... ;(
@Opt1mus: Die inderdaad..... NEZ is dan verleden tijd, hoop ik...... (facelift 150PK + 6bak, ja, gaat zeker goed komen!!!!)
Misschien nog tunen, maar of dat verstandig is met bijna 3 ton?? Zal de desbetreffende topics hier eens doorspittebn, heb volgende week vakantie, dus tijd "over".
@Opt1mus: Die inderdaad..... NEZ is dan verleden tijd, hoop ik...... (facelift 150PK + 6bak, ja, gaat zeker goed komen!!!!)
Misschien nog tunen, maar of dat verstandig is met bijna 3 ton?? Zal de desbetreffende topics hier eens doorspittebn, heb volgende week vakantie, dus tijd "over".
Zo hey mooie opvolger
Die wagen van dat linkje ziet er echt mooi uit, en lekker dik in de opties.
Maar het amper rond kunnen krijgen en dan gelijk praten over chippen :?
Wagen met 3ton zou ik het niet doen, opzich als de wagen goed is kan het best maar de koppeling/aandrijflijn turbo krijgt echt wel veel meer te verduren door het fors toegenomen koppel. In dat opzicht zou ik het niet doen.
Want wat heb je op dit moment aan extra kosten, als het al moeilijk zit.
Maar dit is uiteraard mijn eigen mening

Die wagen van dat linkje ziet er echt mooi uit, en lekker dik in de opties.
Maar het amper rond kunnen krijgen en dan gelijk praten over chippen :?
Wagen met 3ton zou ik het niet doen, opzich als de wagen goed is kan het best maar de koppeling/aandrijflijn turbo krijgt echt wel veel meer te verduren door het fors toegenomen koppel. In dat opzicht zou ik het niet doen.
Want wat heb je op dit moment aan extra kosten, als het al moeilijk zit.
Maar dit is uiteraard mijn eigen mening

Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Ik zou een chip wel overwegen, al is het wel afhankelijk van wat er al aan onderhoud gedaan is. Als er al veel vervangen is, kan een auto meer hebben dan wanneer er veel onderdelen al drie ton meegaan. Ik neig er zelf steeds naar om m'n 320d te chippen, maar die heeft dan ook pas 150k gelopen
.

@ bofkont: Ik ga niet in details treden, maar heb wat "gecombineerd", waardoor ik nu "goedkoper" uit ben per maand.
+ heb de €1400, van het wrak nog.
Het tuningbedrijf waar ik in eerste instantie mijn vorige 320d wilde laten tunen heeft nu een actie. (anders ga ik voor het eco tunen (= zuiniger rijden))
+ heb de €1400, van het wrak nog.
Het tuningbedrijf waar ik in eerste instantie mijn vorige 320d wilde laten tunen heeft nu een actie. (anders ga ik voor het eco tunen (= zuiniger rijden))
Henry, daar heb ik 'm ook laten doen.
Goed advies, neemt de tijd, vermogensbank uitdraai, bij twijfel testrit, koffie, klaar terwijl je wacht,
Ik kreeg ook nog zonder te vragen een leuke korting.
En 30pk er bij.
Goed advies, neemt de tijd, vermogensbank uitdraai, bij twijfel testrit, koffie, klaar terwijl je wacht,
Ik kreeg ook nog zonder te vragen een leuke korting.
En 30pk er bij.
AAARRRGGGHHHHH (|
Nog 2 nachtjes slapen....... De hele week vrij, maar woensdagmiddag pas (hoop ik) de "nieuwe" 320d.....
Nog 2 nachtjes slapen....... De hele week vrij, maar woensdagmiddag pas (hoop ik) de "nieuwe" 320d.....

-
haha frustrerend he!!
2 dagen kunnen dan heel lang dure
n
2 dagen kunnen dan heel lang dure

Mooi man , gefeliciteerd! :-)
The sheere pleasure of driving ... nothing compares to a BMW
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>
Dude, wat een kick. Ik vroeg me al af wat er gebeurd was met z'n nieuwe, blijkt het 't oude topic te zijn...
Oud? feb 2011 is voor mij niet oud 

The sheere pleasure of driving ... nothing compares to a BMW