Ik vind zelf dat lichte leer meer iets voor de 40/50+ BMW rijder. Ben zelf eigenlijk ook meer van het zwart/aluminium interieur.
Sowieso vind ik die aluminium strip niet zo denderend. Die zou eigenlijk in houtskleur moeten zijn voor de match, maar ik ben dus ook weer niet zo van het hout.
Velgen zou even wennen zijn, maar is wel weer even anders dan wat je meestal ziet rijden, wat ook wel weer wat heeft.
En handbak is op zich geen probleem. Ik rij mijn hele leven al handbak (nu ook met mijn 330d) en op zich is de auto dan sneller en zuiniger. Op zich rij ik wel redelijk wat file dus dat is wel minder natuurlijk. Ben erachter dat van de 530d's nog minder dan 5% maar handbak is, wat natuurlijk wel weer gunstig is voor de prijs omdat die dan niet echt gewild zijn. (blijkt ook wel uit deze prijs)
Toevallig is een collega van me afgelopen weekend naar de introductie van de nieuwe 5 serie geweest en die heeft een tijdje staan praten met een verkoper en die verwachtte dat er de komende maanden flink wat oude 5-series (veelal ex-lease) in de verkoop zullen komen voor goede prijzen. Dat is gunstig dus.
Bedankt voor je mening en ik kijk de komende tijd nog even verder.
Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Moderatoropmerking Darudevampire