
Grote kosten aan een auto zijn nooit leuk,maar ik heb daarna altijd een flink vertrouwen terug in de auto.
Daarbij,als je net als mij van plan bent om zo'n 5jaar met de auto te doen is het al minder erg.
Verder nog plannen met de auto?
Bedankt!DennieV schreef:Mooie complete LCI,top![]()
Grote kosten aan een auto zijn nooit leuk,maar ik heb daarna altijd een flink vertrouwen terug in de auto.
Daarbij,als je net als mij van plan bent om zo'n 5jaar met de auto te doen is het al minder erg.
Verder nog plannen met de auto?
Ik heb ook een lci 530d, swirlflaps moeten er zeker wel uit al zojn ze"aangepast".bvw123 schreef:Ik heb nu een KM stand van 196.000 , Ik was ongeveer €6000,- kwijt aan reparaties vanaf December. Ik had dit absoluut niet verwacht, maar je moet denk ik een beetje geluk hebben ( zoals jij ! ) dat de vorige eigenaar dit heeft gedaan. Maar als je er eenmaal aan begonnen bent kun je niet meer terug vind ik. En zolang de basis van de auto goed is, is het elke cent waard ! Bij mij is de complete catalysator weggeslepen en een nieuw stuk tussen gelast. En het stinken dat heb ik ook. haha motor uit als ik de trekhaak monteer anders wordt je daar niet vrolijk van. Wat betreft die swirlflaps? Ik heb zelf een LCI, daarom hebben ze bij Carrec in Soesterberg gezegd dat die al een update hebben gehad. Heb jij ook een LCI?bmw530i schreef:He nog een 530d lci ik heb hem in het zwart.
Wat bij jou vervangen is was bij mijn net voor de aankoop gebeurd geloof een reparatie van bijna 5000€.
Heb je ook de catalysator laten verwijderen of alleen de roetfilter?
Ik heb allebij maar vind het met verbruik en power veel verschil,alleen stinkt en rookt hij nu.
Maar wel veel beter voor de motor,heb ook de swirlflaps eruit en de egr dicht.
Zal het nog is na vragen met de swirlflaps, heb geen zin in dat dat mis gaat. Thnx voor de tip.bmw530i schreef:Ik heb ook een lci 530d, swirlflaps moeten er zeker wel uit al zojn ze"aangepast".bvw123 schreef:Ik heb nu een KM stand van 196.000 , Ik was ongeveer €6000,- kwijt aan reparaties vanaf December. Ik had dit absoluut niet verwacht, maar je moet denk ik een beetje geluk hebben ( zoals jij ! ) dat de vorige eigenaar dit heeft gedaan. Maar als je er eenmaal aan begonnen bent kun je niet meer terug vind ik. En zolang de basis van de auto goed is, is het elke cent waard ! Bij mij is de complete catalysator weggeslepen en een nieuw stuk tussen gelast. En het stinken dat heb ik ook. haha motor uit als ik de trekhaak monteer anders wordt je daar niet vrolijk van. Wat betreft die swirlflaps? Ik heb zelf een LCI, daarom hebben ze bij Carrec in Soesterberg gezegd dat die al een update hebben gehad. Heb jij ook een LCI?bmw530i schreef:He nog een 530d lci ik heb hem in het zwart.
Wat bij jou vervangen is was bij mijn net voor de aankoop gebeurd geloof een reparatie van bijna 5000€.
Heb je ook de catalysator laten verwijderen of alleen de roetfilter?
Ik heb allebij maar vind het met verbruik en power veel verschil,alleen stinkt en rookt hij nu.
Maar wel veel beter voor de motor,heb ook de swirlflaps eruit en de egr dicht.
Chippen heb ik niet gedaan vind hem power genoeg hebben en daarbij met die km stand en dan regelmatig het vermogen gebruiken komen er sneller( bak)problemen.
Ik heb nu een km stand van 220000 en voel geen verschil met mijn vorige bmw e60 die 90000 gelopen had toen ik hem verkocht.heb nu iets mooiere opties als toen.
Kijk maar op mijn showroom " nieuwe foto s met caravan".
Rookt de jouwe nu trouwens ook wel met wat langer stationair lopen?
Bij mijn komt er als hij na het rijden een paar min loopt zo afentoe een roetwolkje voorbij.
Ok! Is namelijk exact hetzelfdebvw123 schreef:Dankje! Nee daar sta ik nooit. Rijden wel meer zo uitgevoerd rond, ben ik achter gekomen.
Serieus? Ook met 20"? Ff keer een plaatje maken danbvw123 schreef:Exact zelfde als jou rijdt rond in WeiteveenVind wel mooie kleur wat jij hebt! Zie je niet zo heel vaak.
Het is niet gemeten bij mij, maar bij Carrec dachten ze ongeveer 283 pk en 80 extra koppel. Had hem laatst nog even op de duitse autobahn getest ( 5 minuutjes rijden voor mijbmw530i schreef:Was ook wel eens nieuwsgierig hoeveel vermogen en koppel je nu hebt met de roetfilter eruit en de tuning.