Welk Merk Band? Need HELP!
-
emieltjuh
Re: Welk Merk Band? Need HELP!
Me twijfels zijn nu weg genomen, ik doe het niet.
Bestel gewoon weer dunlops daar ben ik uiterste tevreden mee
Dus waarom risco nemen met autobanden die paar tientjes goedkopere zijn.
Bedankt voor je uitleg en advies.
Ik ben ook erg tevreden over deze band, al weet ik nog niet exact hoeveel kilometers ze mee gaan.matheeuwissen schreef:Ik ben fan van de good year eagle f1 assymetric. Een van de fijnste banden die ik ooit heb gehad.
Ik hoor juist weer van heel veel kanten dat de GoodYear Eagle F1 best wel veel en vaak cuppen?
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||
Onder mijn E61 nog geen last van, hangt er natuurlijk ook weer vanaf hoe breed je band en breedte velg.320ciE46 schreef:Ik hoor juist weer van heel veel kanten dat de GoodYear Eagle F1 best wel veel en vaak cuppen?
Ik weet dat op mijn CSL wielen eerst ook GoodYEar Eagle F1 banden zaten in de maat 225/35/19 voor en 255/30/19 achter, maar deze schenen toch best wel behoorlijk te cuppen..
Die zijn dan nu dus vervangen door Kumho KU39 Ecsta LE sport, met achter zelfs een maatje breder (265), en die zitten er sowieso al 20.000km+ onder en nergens last van.
Die zijn dan nu dus vervangen door Kumho KU39 Ecsta LE sport, met achter zelfs een maatje breder (265), en die zitten er sowieso al 20.000km+ onder en nergens last van.
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||
-
Edgar1234
Verstandige keuze!emieltjuh schreef:Me twijfels zijn nu weg genomen, ik doe het niet.
-
emieltjuh
ThanksEdgar1234 schreef:Verstandige keuze!emieltjuh schreef:Me twijfels zijn nu weg genomen, ik doe het niet.