motor wordt te warm
-
John89
Re: motor wordt te warm
Allereerst lijkt het mij zeer verstandig om eerst de wagen eens goed te ontluchten en het vloeistof op peil krijgen. Dan pas kun je gaan kijken of er misschien meer aan de hand is.
Als jij complicaties krijgt met je lichaam, uitval van bepaalde organen enzo en je heb veel lucht in je aders en minder bloed (is natuurlijk dodelijk, maar goed) dan moet je eerst het probleem oplossen met bloed bijpompen (bij wijze van spreken). Zo werkt een koelsysteem van een auto ook.
Als jij complicaties krijgt met je lichaam, uitval van bepaalde organen enzo en je heb veel lucht in je aders en minder bloed (is natuurlijk dodelijk, maar goed) dan moet je eerst het probleem oplossen met bloed bijpompen (bij wijze van spreken). Zo werkt een koelsysteem van een auto ook.
oke dank je ik ga het vanmiddag vanavond proberen te ontluchten
goedemorgen
ik wil iedereen super bedanken voor het meedenken vooral bimmer-Jeroen bedankt voor de goeie tip ik heb precies gedaan wat jij hebt gezegd en het is gelukt er zat echt heel veel lucht in ben ongeveer 3 kwartier bezig geweest voordat de laatste belletjes verdwenen waren en heb gister direct getest en vanmorgen ook nog weer en de naald blijft steenvast staan op een naald dikte over het midden
heb nog wel 1 vraagje weet niet of iemand dat ook nog weet als ik rij en de motor is warm en de meter staat in het midden dan gaat af en toe de meter weer naar het koude toe wacht een paar seconden en dan weer naar het midden
weet iemand wat dat kan zijn
ik wil iedereen super bedanken voor het meedenken vooral bimmer-Jeroen bedankt voor de goeie tip ik heb precies gedaan wat jij hebt gezegd en het is gelukt er zat echt heel veel lucht in ben ongeveer 3 kwartier bezig geweest voordat de laatste belletjes verdwenen waren en heb gister direct getest en vanmorgen ook nog weer en de naald blijft steenvast staan op een naald dikte over het midden
heb nog wel 1 vraagje weet niet of iemand dat ook nog weet als ik rij en de motor is warm en de meter staat in het midden dan gaat af en toe de meter weer naar het koude toe wacht een paar seconden en dan weer naar het midden
weet iemand wat dat kan zijn
Die thermostaat die je vervangen hebt, is deze origineel of bij een onderdelenzaak gescoord?
Huidig: E46 330Ci cabriolet / S1000R
de thermostaat heb ik besteld bij een autozaak maar wel van hetzelfde merk die er ook opzat
temperatuursensor van de meter kapot als hij naar het blauwe teruggaat en weer bijkomt naar het midden tijdens het rijden. Die is niet stabiel meer als rijwind deze al beïnvloed.
E36 320i Coupé 1994 verkocht
News from the new owner: the car is a total loss after a crash 
- bimmer-jeroen
Pattrick: Geen dank, daarom zijn we hier ook op`t forum om andere te helpen.
Maar zoals dw70 al zegt: Ik vermoed idd je temp sensor.
Maar zoals dw70 al zegt: Ik vermoed idd je temp sensor.
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)