E36 M3 stuur, claxon werkt niet?
Re: E36 M3 stuur, claxon werkt niet?
hey,
zou iemand kunnen kijken voor mij bij real oem of dat kabeltje wat bij mij ontbreekt, of dat die er ook uberhaupt wel ooit heeft opgezeten.
of dat ik in ieder geval het moederkabeltje van de desbetreffende stekker kan bestellen.
dat ik in ieder geval het onderdeelnummer heb, dat zou makkelijk zijn
ben helaas niet zo handig op realoem, en denk dat er hier wel een paar mensen zijn die dat wel zijn
mijn auto is van 28-03-1996
E36 320i Cabriolet
bedankt
zou iemand kunnen kijken voor mij bij real oem of dat kabeltje wat bij mij ontbreekt, of dat die er ook uberhaupt wel ooit heeft opgezeten.
of dat ik in ieder geval het moederkabeltje van de desbetreffende stekker kan bestellen.
dat ik in ieder geval het onderdeelnummer heb, dat zou makkelijk zijn
ben helaas niet zo handig op realoem, en denk dat er hier wel een paar mensen zijn die dat wel zijn
mijn auto is van 28-03-1996
E36 320i Cabriolet
bedankt
oke chassis nr, dan ga ik die straks ff checken
er07145 dit nr heb je nodig 
ja ik heb een foutmelding van de airbag, of in ieder geval het airbag lampje brand
ja maar waar moet ik zoeken, dat is wel heel uitgebreid die site 
heb net ook nog is het stuur weer losgehaald en dan ook alles om maar naar dat kabeltje te zoeken, maar weer niks gevonden
dus hij zit er echt niet,
is het niet mogelijk om een schakelaartje te maken voor me claxon ofzo? zolang die het maar doet dan wissel ik hem met apk wel een keertje om
dus hij zit er echt niet,
is het niet mogelijk om een schakelaartje te maken voor me claxon ofzo? zolang die het maar doet dan wissel ik hem met apk wel een keertje om
hey giovani, heb je het probleem al gevonden, ik zit namelijk met hetzelfde probleem 
Als ik Mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi