Tourings zonder dakrails (UPDATE p8: lekkage & oplossing!)
Re: Tourings zonder dakrails (UPDATE p8: lekkage!)
Wat ik wel opvallend vind aan bijna alle plaatjes van tourings zonder dakrails is dat ze ook dikke velgen hebben 

Huh, lekkage???
Niet als je af fabriek zonder dakrails rijdt!
En we hebben niet allemaal dikke velgen hoor!
Niet als je af fabriek zonder dakrails rijdt!
En we hebben niet allemaal dikke velgen hoor!
Laatst gewijzigd door german80 op 24 jul 2009, 11:25, 2 keer totaal gewijzigd.
- JonasCoryn
+1, ook zijn het bijna allemaal facelifts.Yoshiii schreef:Wat ik wel opvallend vind aan bijna alle plaatjes van tourings zonder dakrails is dat ze ook dikke velgen hebben

inderdaad ;JonasCoryn schreef:+1, ook zijn het bijna allemaal facelifts.Yoshiii schreef:Wat ik wel opvallend vind aan bijna alle plaatjes van tourings zonder dakrails is dat ze ook dikke velgen hebben

touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Zooo, even een flinke kick ;-)
Ik zit er ook nog steeds aan te denken om dit te gaan doen dit jaar (verwijderen dakrails dus). Hoe staat het er nu voor met de lekkage? Hoe zit dit gemonteerd bij de wagens die af-fabriek geen dakrails hebben? Afgedicht met bout en rubber ring?
Just wondering....
Ik zit er ook nog steeds aan te denken om dit te gaan doen dit jaar (verwijderen dakrails dus). Hoe staat het er nu voor met de lekkage? Hoe zit dit gemonteerd bij de wagens die af-fabriek geen dakrails hebben? Afgedicht met bout en rubber ring?
Just wondering....
Ik heb af-fabriek geen dakrails. Er zitten dan gewoon geen montage gaten in de geul.
Enkel klein putjes waar je moet boren als je toch dakrails montage punten wilt maken.
Enkel klein putjes waar je moet boren als je toch dakrails montage punten wilt maken.
Re: Tourings zonder dakrails (UPDATE p8: lekkage & oplossing!)
Dat klopt, en als je de gaatjes dan geboordt hebt, ik meen met een 5mm boortje kun je de schroefjes er zo indraaien, je hoeft geen draad te tappen....
als je er maar goed op let dat je de bevestigings beugels op 12 nM aandraait...
( ik heb ze onlangs ook op mijn auto gemonteerd dus weet nu wel hoe het moet haha
)
als je er maar goed op let dat je de bevestigings beugels op 12 nM aandraait...
( ik heb ze onlangs ook op mijn auto gemonteerd dus weet nu wel hoe het moet haha

8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Re: Tourings zonder dakrails (UPDATE p8: lekkage & oplossing!)
Waar zijn de pica's Bertus? :?
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
Re: Tourings zonder dakrails (UPDATE p8: lekkage & oplossing
Vorige week de dakrails van mijn touring laten demonteren.. En wat een verschil! Foto's zullen spoedig volgen