Sinds gisteren avond BMWloos......
Re: Henry320d UPDATE 28-05-2008!! (pagina 9)
Ha die foto had ik ook in gedachten, ik zeg doen!
JAAAA!!!Henry320d schreef:Waarom niet?????
- Spoiler: Laat zien
Doen!
Maar dat zijn wel 18? inch op de foto, waarom toch de keuze gemaakt voor 17"? Comfort? of...
Maar dat zijn wel 18? inch op de foto, waarom toch de keuze gemaakt voor 17"? Comfort? of...
Ziet er goed uit Henry! Idd na een (subtiele) verlaging staat het nóg beter 

www. M3 register .nl
Comfort en budget...... Had ook gekeken voor 18" replica's nieuw... scheelt me toch de helft in prijs en heb nu origineel.Dnl schreef:Doen!
En deze vlakke uitvoering is als replica niet meer leverbaar heb ik begrepen en die vind ik nu net iets mooier dan die classic uitvoering.
Ik ben ze toch al meerdere malen tegen gekomen, maar inderdaad op ruim €1000/1500 moet je wel rekenen.
Maar deze 17" staan ook goed, daarniet van
.
Maar deze 17" staan ook goed, daarniet van

Het maakt alles zeker mooi een geheel als de stootlijsten ook dezelfde kleur hebben!
My opinion: DOEN!

My opinion: DOEN!

Nette velgen, altijd al een zwak gehad voor die ALPINA velgjes. Overigens zou ik de stootlijsten ook meespuiten, staat wel lekker.. fris. 

Neemt overigens niet weg dat die Alpina er ook :~ uit ziet!
Mar goed, nu weer

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Weet ik nog niet.... Heb nog een marktplaats + speurders advertentie staan... als dat nu een beetje wil vlotten....Opt1mus schreef:Mar goed, nu weer, gaat de "drop" snel komen Henry?
Sinds gisteren avond BMWloos......
Ik ben gisteren avond het slachtoffer geworden van de ijzel in Oost Nederland....
Een flinke glijer gemaakt op de A1......... Geen foto's, dacht dat mijn prive telefoon thuis lag, die van de zaak kan geen foto's maken....
Iemand hier ervaring met de afhandeling van dit soort zaken? Ben WA verzekerd, dus niets uitgekeerd neem ik aan...
Ik vrees dat de schade niet (economisch) te repareren is....
Heb eerst links de vangrail geraakt, vervolgens een paar pirouettes gemaakt (schijn de rechtervangrail ook geraakt te hebben...)
En ik zelf ben nog heel!! (Das uiteindelijk het belangrijkste!! En ik heb wonder boven wonder verder niemand geraakt)
Net wezen kijken, je zou zeggen, valt wel mee: (Eerste schatting bij de dealer: 6 tot 7000 euro....
)

Stand van het stuur klopt ook niet met de stand van de wielen, dus meer dan alleen plaatwerk.

Een flinke glijer gemaakt op de A1......... Geen foto's, dacht dat mijn prive telefoon thuis lag, die van de zaak kan geen foto's maken....
Iemand hier ervaring met de afhandeling van dit soort zaken? Ben WA verzekerd, dus niets uitgekeerd neem ik aan...
Ik vrees dat de schade niet (economisch) te repareren is....
Heb eerst links de vangrail geraakt, vervolgens een paar pirouettes gemaakt (schijn de rechtervangrail ook geraakt te hebben...)
En ik zelf ben nog heel!! (Das uiteindelijk het belangrijkste!! En ik heb wonder boven wonder verder niemand geraakt)
Net wezen kijken, je zou zeggen, valt wel mee: (Eerste schatting bij de dealer: 6 tot 7000 euro....

Stand van het stuur klopt ook niet met de stand van de wielen, dus meer dan alleen plaatwerk.

Re: Sinds gisteren avond BMWloos......
Holy F*k Henry, dat is idd een flinke schade.... economisch total loss?
Gelukkig heb je zelf en anderen niets.
Gelukkig heb je zelf en anderen niets.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
WA + beperkt casco, dus zelf dokken...
10 jaar + 380k(bijna...) = voor mij economisch total loss...
Ik ga waarschijnlijk voorlopig in een aftandse (goedkope) Ford Ka rijden, even afwachten wat voor bedrag ik voor het "wrak" krijg en wat voor budget ik vrij kan maken voor een opvolger.... (zie mezelf niet 2 jaar en 70.000km in een Ka rond rijden....)
10 jaar + 380k(bijna...) = voor mij economisch total loss...
Ik ga waarschijnlijk voorlopig in een aftandse (goedkope) Ford Ka rijden, even afwachten wat voor bedrag ik voor het "wrak" krijg en wat voor budget ik vrij kan maken voor een opvolger.... (zie mezelf niet 2 jaar en 70.000km in een Ka rond rijden....)
- benmaassen
Echt balen voor je (| gelukkig zelf niets aan over gehouden.
Oeii das goed balen zeg! altijd klote als zoiets gebeurd!
Toevallig was mm pa 2 weken terug betrokken bij een ongeluk met zijn e46 touring, die is ondertussen ook loss verklaard!
Hopelijk kun je wat terug kopen straks!
succes iig!
Toevallig was mm pa 2 weken terug betrokken bij een ongeluk met zijn e46 touring, die is ondertussen ook loss verklaard!
Hopelijk kun je wat terug kopen straks!
succes iig!