Problemen met bluetooth verbinding

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Ivare87
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 apr 2018, 16:59

Problemen met bluetooth verbinding

Bericht door Ivare87 » 04 dec 2019, 22:55

Hallo,

Sinds kort heb ik een F20 120d aangeschaft van 2013.
Deze heeft een navigatie professional met harman kardon audio. Nou ben ik helaas niet zo te spreken over de Bluetooth verbinding tussen mijn iPhone XS en de auto.
Wanneer ik via bluetooth vanaf mijn telefoon muziek wil streamen naar de auto dan verbreekt de auto de bluetooth verbinding met mijn telefoon. En soms als ik via mijn telefoon weer op ‘play’ button klik dan speelt de muziek voor nog geen 1 seconden verder en dan stopt het weer. Met bellen viel mij laatst op dat de verbinding ook verbroken wordt en hoorde ik een hele vervelende pieptoon.
Via de navigatie het toestel verwijderen en met de telefoon het zelfde en weer opnieuw verbinden werkt helaas ook niet.

Zijn er mensen die dit herkennen en eventueel de oplossing weten zodat ik weer handsfree kan bellen en muziek streamen. (Al die reclames op de radio stations beginnen mij nu wel erg te irriteren)

Alvast bedankt

Kiven85
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2021, 15:27

Re: Problemen met bluetooth verbinding

Bericht door Kiven85 » 04 jun 2021, 18:51

Ik heb dus precies hetzelfde probleem en had gehoopt dat iemand hier iets op wist, maar helaas zie ik dat ook jij geen reactie hebt ontvangen. Weet je ondertussen wat het probleem was?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (F20 / F21) Audio, Navigatie en iDrive”