Probleem F20 LCI achter diffuser

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
F20NPea
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2021, 22:59

Probleem F20 LCI achter diffuser

Bericht door F20NPea » 09 sep 2021, 23:10

Hallo allen,

Ik heb een aantal dagen geleden een BMW F20 LCI 118d uit 2015 gekocht. Bevalt me super, alleen is me een ding to-taal niet opgevallen totdat een collega (die overigens ook een BMW heeft) me hierop attendeerde. De achter diffuser die op mijn M-sportpakket zit is waarschijnlijk van een 125d opgezet, want wat mij niet opviel en mijn collega wel is dat het gat voor de uitlaat links wel erg groot is, groot genoeg voor 2 uitlaten. Dit is me helemaal niet opgevallen en nu ik dat kan zien stoort het me enorm.

Ik heb even lopen googlen maar ik zo 1-2-3 niet de diffusor die bedoelt is voor de originele F20 LCI 118d te vinden... Ik heb natuurlijk ook de optie om te converteren van 1 uitlaat naar 2 uitlaten links, maar ik ben iemand die "twee linkerhanden" heeft en dus zwaar onhandig ben met lassen, inbouwen van "ingewikkelde" dingen, etc.

Heeft iemand toevallig een handige link waar ik een originele M-Performance diffusor kan kopen? Of tips voor het converteren van 1 naar 2 uitlaten met misschien ook een linkje waar ik deze kan kopen?

Terug naar “BMW 1 Serie (F20 / F21) Styling”