Jeetje/wat bizar

....dat heeft je wat zweet gekost denk ik...
Als ik hierbij uit zou komen...denk ik "dat heb ik weer"
Ik weet niet beter dan je het "grootste" deel van assen met een pullitrekker/trilhamer eruit kunt verwijderen*
ik meen ooit een ista/newtis handleiding gezien dat men zo'n pers opzet...(e6x of f1x reeks weet ik niet meer) enfin.
Heeft je nieuwe wielnaaf dit ook? Ik heb ook nog iets van mijn kia liggen..nu ben ik beetje getriggerd of die get ook heeft....
off topic
Recent op mijn porsche 996 c4 nieuwe coilover set gegeven...toen heb ik mijn voorassen losgemaakt bij de dif ipv centralebout aandrijfas. Ik was ook bang dat ik jouw tafereel zou krijgen, fabriekshandleiding gaf aan dit met zo'n pers te doen. Beetje youtube reaserch en tips en trics.... "uiteindelijk de differenteel methode gebruikt" 6bouten bij dif losgemaakt a 40/50nm . Hierdoor kon ik de Axle mount /veer dusdanig positioneren dat ik hem zo onderuitde wielkast kan halen met de as intakt in de naaf etc.
Dit scheelde mij ook die centrale moer met 500NM'tje trekken...die momentsleutel is ook prijzig...wel te doen op HBM site
*kijkend naar de south main auto channel....ik heb dit kannaal ooit eens gedeeld. Die woont in upstate newyork aka " The RUSTBELD" die weet als geen ander hoe je dit soort zaken moet aanpakken. (deze gast is informatief en entertainment ineen ook op diagnose(testen) gebied! Deze channel heeft "no sponsers" en geeft nog oprechte aankoop adviezen....(ook voor diy)
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht