Ik heb een probleempje met mijn E91.
Ik heb +/- 2 weken geleden alle draagarmen achter vervangen, ik zou ook de rubber van de schokdemper en de bekende krakende fuseebus vervangen maar deze kreeg ik niet compleet geleverd en heb dus alleen links alles kunnen doen.
Ik heb nu 2 weken rond gereden met het stuur iets naar rechts uit het midden :duh: :duh: omdat ik de auto pas wou laten uitlijnen als ik alles vervangen had.
Gister heb ik de resterende onderdelen binnen gekregen en gelijk gemonteerd, echter tijdens het naar huis rijden kreeg ik ineens de volgende 3 storingen:

Deze meldingen gingen gepaard met een oranje handremteken, een oranje dsc lampje en een oranje bandenspanningslampje.
Ik merkte ook dat de cruise control het niet meer deed.
Bij thuiskomst de auto direct uitgelezen en daarbij kwam 1 enkele storing naar boven:

5E46: Steering angle sensor, offset error.
Storing blijft actief en is niet te wissen, ook niet wanneer ik het stuur gewoon recht zet.
Calibratie doormiddel van stuur volledig lock to lock naar links en rechts draaien helpt ook niet.
Is mijn stuurhoeksensor overleden door het tijdelijk rond rijden met een scheefstaand stuur of is dit op te lossen door de auto uit te laten lijnen?
Auto wordt komende week niet meer mee gereden, enkel naar het banden bedrijf om uit te lijnen!!
Als iemand in omgeving Brabant/Limburg de calibratie opnieuw kan uitvoeren middels INPA o.i.d na het uitlijnen hoor ik dat ook heel graag!
Dit bericht staat op meerdere fora.