Er zijn 34 resultaten gevonden

door a4racer
06 apr 2009, 21:40
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Voorstelronde
Reacties: 9
Weergaves: 841

Re: Voorstelronde

Welkom Dennis op het forum :)
door a4racer
06 apr 2009, 21:32
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Ook maar ff voorstellen dan..
Reacties: 7
Weergaves: 496

Re: Ook maar ff voorstellen dan..

Welkom Johan, mooie auto, tja en wij hebben in de familie ook de bimmerziekte :P he Zeurly (ShirM3) ?
door a4racer
29 mar 2009, 08:26
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Sergio stelt zich voor
Reacties: 29
Weergaves: 1725

Re: Sergio stelt zich voor

Welkom met de nieuwe aanwinst :P
door a4racer
29 mar 2009, 08:24
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: ieps, alweer een belg ...
Reacties: 15
Weergaves: 1087

Re: ieps, alweer een belg ...

Welkom en veel plezier hier en met je auto.
vergeet niet klikklikklik :)
door a4racer
29 mar 2009, 08:20
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Ook even voorstellen:
Reacties: 12
Weergaves: 1148

Re: Ook even voorstellen:

Welkom hier, en veel plezier met je nieuwe auto, en vergeet niet de foto's :P
door a4racer
29 mar 2009, 08:17
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Voorstellen: Harm
Reacties: 38
Weergaves: 2731

Re: Voorstellen: Harm

Welkom Harm,

Ik heb ook jaren Citroen grereden meerdere CX en Xm en daar half Europa mee doorgereden.
Sucses met je nieuwe aanwinst, het zal je zeker bevallen.
door a4racer
29 mar 2009, 08:08
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: voorstellen
Reacties: 9
Weergaves: 617

Re: voorstellen

Welkom Edwin,

Wel jammer want 180k is echt niet veel voor zo'n auto, nou hopelijk is je auto snel klaar, sucses ermee en we wachten op je foto
door a4racer
28 mar 2009, 09:20
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: mijn bmw verlaagt 19"m6 met foto's
Reacties: 15
Weergaves: 1016

Re: mijn bmw verlaagt 19"m6 met foto's

Mooie auto , en die velgen staan echt wel toppie :)
door a4racer
28 mar 2009, 09:16
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Rogier... aangenaam.
Reacties: 15
Weergaves: 997

Re: Rogier... aangenaam.

Welkom Rogier, Kom maar met die foto's :zwaai:
door a4racer
17 mar 2009, 20:43
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Eindelijk Mag Ik Mezelf Voorstellen.....
Reacties: 16
Weergaves: 1459

Re: Eindelijk Mag Ik Mezelf Voorstellen.....

Hoi Nico,
Gefeliciteerd met je nieuwe bolide, ziet er netjes uit en zeer mooie velgen, we zijn ook benieuwd naar foto's van je interieur, wie weet heb je hem met ganzeleverleder :D uit laten voeren haha
geintje hoor, veel plezier hier en met je auto
door a4racer
16 mar 2009, 20:59
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Even Voorstellen
Reacties: 12
Weergaves: 723

Re: Even Voorstellen

Hoi Rick,
Welkom hier op het forum, zou niet gek zijn hoor als je die kan rijden op je 18e
door a4racer
16 mar 2009, 20:54
Forum: BMW 3 Serie (E46) Showroom
Onderwerp: Wanders e46 touring // Ganz Gelber
Reacties: 17
Weergaves: 1910

Re: Wanders e46 touring shadow-line breyton magic

Hoi Lennard, welkom hier op het forum, veel schrijf, lees en kijk plezier
mooie touring hoor
door a4racer
15 mar 2009, 17:59
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Touring
Reacties: 12
Weergaves: 1117

Re: Touring

Hoi Henry, welkom op het forum
door a4racer
15 mar 2009, 17:56
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Voorstellen Cabrio
Reacties: 9
Weergaves: 639

Re: Voorstellen Cabrio

Hoi Mitchel, mooie cabrio en staat top die zwarte velgen
veel plezier hier op forum
door a4racer
15 mar 2009, 17:39
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Eindelijk ééntje naar m'n zin gevonden.
Reacties: 16
Weergaves: 1125

Re: Eindelijk ééntje naar m'n zin gevonden.

Nou maRRco, laat nu het mooie weer maar komen, veel plezier op het forum en natuurlijk je mooie cabrio

Ga naar uitgebreid zoeken