XIDESIGN schreef:Geld is geen probleem meer, maar waar ik mee zit. auto is eind 92 dus oud. Motor heeft al bijna 250k gelopen dus oud. Is denk ik niet een auto waar je de komende 4-5 jaar zonder maar enkel probleempje mee kan rijden.
Zoals cliff ook al aangeeft het gaat erom of hij altijd netjes is onderhouden. Maar een oude auto met zo'n km-stand wil echt niks zeggen hoor. Ook bij nieuwe auto's krijg je ook dingen die kapot gaan, het blijft altijd nog zo een auto blijft altijd geld kostten dus daar kan je helaas toch niks aan doen.
Mijn pa heeft destijds in 2001 een splinternieuwe Opel Zafira (opel is dan ook wel niet echt een merk maar goed

) en die liep bij 150000 km op de teller helemaal in de soep. Er is toen 1 zuiger helemaal naar de malle moeren gegaan en is heel het blok eruit gemoeten om te reviseren. Dus zo zie je maar dat ook dat niks zegt. Het is gewoon zo als je je auto maar netjes bij houd en behandeld dat je vaak ook geen rare mankementen krijgt. Blokje netjes warm laten worden voordat je je gaspedaal diep intrapt dat is het voornaamste.
Mja het is gewoon zo als je de auto gewoon nog tijdje wilt blijven rijden en weer netjes in de lak wil hebben dan is spuiten een optie en anders gewoon keer goede poets beurt door een poetsbedrijf laten doen dan ziet hij er ook al heel netjes uit en kan je nog altijd kijken.