Auto spuiten
Auto spuiten
Omdat mijn BMW 325 niet echt super mooi meer is (zit een duik in, wat roest en uiteraard wat krasjes) wil ik hem mogelijk laten spuiten als dit het waard is.
Nu zie ik dat veel mensen hun auto hebben laten spuiten, dus denk ik ook wel dat hun weten wat het kost. Hier in de buurt van waar ik woon zit geen spuiterij (| dus heb het niet kunnen vragen.
In texel kost het 3750 excl. btw, dit vind ik wel ziekelijk veel.
Iemand tips?
Nu zie ik dat veel mensen hun auto hebben laten spuiten, dus denk ik ook wel dat hun weten wat het kost. Hier in de buurt van waar ik woon zit geen spuiterij (| dus heb het niet kunnen vragen.
In texel kost het 3750 excl. btw, dit vind ik wel ziekelijk veel.
Iemand tips?
Re: Auto spuiten
Om kosten te besparen kun je bij veel spuiters ook voorstellen om het voorwerk zelf te doen, dus het schuren en strak maken, aangezien daar veel uren in gaan zitten, en dus geld 

www. M3 register .nl
Ik ben helaas niet zo'n handy man, en om mijn vrienden hiervoor te vragen, i don't know. Mocht het rond de 1500 euro kosten en de auto verder goed is, dan is het leuk om te doen.B46 schreef:dus het schuren en strak maken, aangezien daar veel uren in gaan zitten, en dus geld

Hier in de buurt( omg rotterdam) heb ik het bij een klein schadereparatie bedrijf gevraagd, daar vroegen ze 1700 voor t spuiten..
( dit was zonder voorwerk of iets dergelijks)
( dit was zonder voorwerk of iets dergelijks)
Excl. btw zeker?d3v1l schreef:daar vroegen ze 1700 voor t spuiten..
mijne is volledig opnieuw gespoten , sierlijsten en klinken mee gelakt , een deukje of acht eruit gehaald en een kleine schade aan de achter wielkast gemaakt voor 2100€ inc btw
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Dat is inderdaad een leuke prijs als de auto het waard is. Alleen jammer dat je die kosten er nooit meer uithaalt bij eventuele verkoop of iets dergelijks.
Een groot deel haal je er toch wel uit hoor. De auto ziet er na een spuitbeurt (als het goed is) weer zo goed als nieuw uit, dus ik denk dat je sowieso wel de helft van de kosten ervoor terug krijgt. Maar ik neem aan dat je nog geen plannen hebt om de auto binnen korte tijd te gaan verkopen als je m volledig gaat laten spuiten...
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
auto ziet er inderdaad als nieuw uit , en ik neem aan als je de wagen wilt laten spuiten je hem ook niet de eerste jaren wilt weg doen alvast ik niet. is nu bijna 4 maanden geleden dat ik hem heb laten spuiten en iedere keer als hij gepoets is heb ik zoiets van ; dam...
toch pachtig nu. mijn wagen heeft pas 132.000km en kan dus nog een hele tijd mee aangezien ik maar een 15k rij per jaar. als je de wagen wilt wegdoen erna ben je goed gek om het te laten doen

touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
True, daarom wil ik hem eerst een beurt geven om de kijken of de motor/chassis en rest van onderdelen het waard is. Mijn auto heeft bijna 250k gereden en ik rijdt er +- 20 a 30k per jaar mee. Dus zegt genoeg.scooby79 schreef:en ik neem aan als je de wagen wilt laten spuiten je hem ook niet de eerste jaren wilt weg doen alvast ik niet.
Mocht de monteur zeggen dat de chassis niet rot is en de motor nog wel 100k (bij wijs van spreken) kan lopen, dan is het zeker het geld waard.
Niet dat ik elke maand 500 euro moet uitgeven om hem te onderhouden. Dan zou het zonde geld zijn vandaar.
Als je uit texel komt weet ik wel adresje voor je
ik kom zelf uit den helder
die jongens doen het zonder btw
pm maar even als je meer wilt weten!

Bmw e36 316 Sedan verkocht
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit
Ik was laatst zo vrij geweest om het bij een spuiter te vragen en die hebben even kort gekeken naar mijn auto.
Ze kwamen op een bedrag van 1200~1400,- uit voor de buitenkant en zelfde kleur.
Ze kwamen op een bedrag van 1200~1400,- uit voor de buitenkant en zelfde kleur.
Fak dat is goedkoop! En je woont zeker helemaal aan de andere kant van nederland.
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 23 nov 2009, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Reden: quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
naar de andere kant van nederland rijden kost je toch ook maar een tank? dus als dat veel goed koper is...
-- Houdoe wanne --