Even voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
XPenny

Even voorstellen

Bericht door XPenny » 29 jan 2010, 14:12

Hoi,

Ik ben Henry, 29 jaar, woon in Spijkenisse. Ben sinds 2 weken trotse eigenaar van een 316i sedan, bj 2001, 160k op de teller. Ik had ook gekeken naar de 318 en 320 versies, maar voor de prijs en de kleur (wordt niet vaak aangeboden in deze Topasblau voor zover ik heb kunnen vinden) kon ik het niet laten :) . Dit is mijn eerste BMW, ik reed hiervoor in een Alfa Romeo 155 en Seat Leon. Ik ben zeer blij met deze BMW, elke keer als ik wegloop van de auto moet ik even omkijken en glimlachen. :P

Wat ik tot nu toe aan gedaan heb:
Allereerst heb ik de motorolie ververst (zag er inktzwart uit), en de oliefilter vervangen. Bij aankoop brandde het airbag lampje constant, dat heb ik bij een garage laten uitlezen en gewist. Verder is de pookhoes en pookknop vervangen, beide waren beschadigd. Het bakje in de middenconsole onder de armsteun heb ik vervangen met een bekerhouder/muntenbakje combi(persoonlijk vind ik een bekerhouder onmisbaar voor lange ritten). Ik heb bij de dealer een interieurlijst besteld voor de bestuurdersportier, die is nu vol bekrast, wat ik geen gezicht vind. :r

Later wil ik evt. de voorbumper vervangen, Angel eyes inbouwen en een sportstuur erin voor een sportievere look.

Enkele foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De 18" velgen vind ik echt prachtig van een afstand gezien, maar van dichtbij vind ik het erg jammer van die "verkleuringen". Is poedercoaten de enige manier om dat te fixen? Of is er een product of id dat ik kan gebruiken?

Dnl

Re: Even voorstellen

Bericht door Dnl » 29 jan 2010, 14:21

Welkom op het E46Forum! Helaas een bekende klacht bij dit type velg. Beste is hem na een velgen dokter te brengen. Wees er iig zeer zuinig op! Deze velgen zijn best uniek en moeilijk te krijgen...

Velgen staan ook erg goed onder en Topasblau! :amen:

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 29 jan 2010, 14:24

Een topasblauwe sedan, ik had hem zelf uitgezocht kunnen hebben :love: Topkeuze (h)

Velgen hebben zo te zien nog wel wat TLC nodig, maar niks wat niet te fixen is :) Veel plezier met je nieuwe aanwinst :duim:

320driver

Bericht door 320driver » 29 jan 2010, 14:26

Welkom op het forum en tja wat moet ik zeggen van de kleur errug mooi natuurlijk 8)
Mooie velgen, verdienen zeker een velgen dokter ;)

Fabian79

Bericht door Fabian79 » 29 jan 2010, 15:31

Welkom hier.

ik zie hier een in opkomst komende concurrentie voor griffendahl :P

Veel plezier hier en met je bimmer gewenst.
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 29 jan 2010, 22:30

Welkom hier!

Mooie auto zeg!
Topasblau :love:
En heb je ook nog foto's van het interieur?

Cliff

Bericht door Cliff » 29 jan 2010, 22:32

Welkom hier!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”