Ik ben Henry, 29 jaar, woon in Spijkenisse. Ben sinds 2 weken trotse eigenaar van een 316i sedan, bj 2001, 160k op de teller. Ik had ook gekeken naar de 318 en 320 versies, maar voor de prijs en de kleur (wordt niet vaak aangeboden in deze Topasblau voor zover ik heb kunnen vinden) kon ik het niet laten
Wat ik tot nu toe aan gedaan heb:
Allereerst heb ik de motorolie ververst (zag er inktzwart uit), en de oliefilter vervangen. Bij aankoop brandde het airbag lampje constant, dat heb ik bij een garage laten uitlezen en gewist. Verder is de pookhoes en pookknop vervangen, beide waren beschadigd. Het bakje in de middenconsole onder de armsteun heb ik vervangen met een bekerhouder/muntenbakje combi(persoonlijk vind ik een bekerhouder onmisbaar voor lange ritten). Ik heb bij de dealer een interieurlijst besteld voor de bestuurdersportier, die is nu vol bekrast, wat ik geen gezicht vind. :r
Later wil ik evt. de voorbumper vervangen, Angel eyes inbouwen en een sportstuur erin voor een sportievere look.
Enkele foto's:

De 18" velgen vind ik echt prachtig van een afstand gezien, maar van dichtbij vind ik het erg jammer van die "verkleuringen". Is poedercoaten de enige manier om dat te fixen? Of is er een product of id dat ik kan gebruiken?