Dus besloten om het 1 keer goed te laten doen zodat ik het verder zelf makkelijk kan bijhouden.
Nu is er op het Z3forum een jongen die onlangs samen met zijn broer (en vrouwen) voor zichzelf begonnen is en inmiddels enige faam heeft verworven. Ik was dus wel benieuwd.
Nadeel: het is helemaal in Hoensbroek onder de rook van Maastricht.
Voordeel: iemand met hart voor de zaak en een zeer, zeer schappelijk tarief.
De doorslag: een systeem waarbij de lak verzegeld wordt met een soort beschermende en vuilafstotende teflonlaag. Vuil hecht niet en is makkelijk af te spoelen. Met gebruik van de juiste shampoo blijft deze laag er zo'n 1,5 jaar op zitten.
Voortaan dus even afspuiten, wassen en met snelwax insmeren uitwrijven. Het verhaal sprak mij iig wel aan en gevoed door de vele positieve reacties op het forum ben ik er heen gegaan.
Emanuel is een man van handjes uit de mouwen. De rest van de familie is al niet anders. Er wordt keihard gewerkt. Dat is niet onopgemerkt gebleven want de dealers in de omgeving laten hem en zijn team graag de auto's vertroetelen. Er staan constant 3 auto's die tegelijkertijd een schoonheidsbehandeling krijgen.
Na een rit vol file en verkeerde afslagen kom ik uiteindelijk in het land van de zachte G. Het is er gelijk 3 graden warmer dan bij ons in de bollenstreek, 200 km verderop.
Een paar impressies van vandaag:
- Spoiler: Laat zien
Allemaal bedankt! :thumbup: