CD wisselaar voorbereiding
Re: CD wisselaar voorbereiding
In principe is B2, B8 en B9 vervangen... Dus die lopen wel naar voren, maar zitten niet meer achterin de BM54
Op pagina 11 zie ik alleen de K bus ??BertusE46 schreef:http://web.archive.org/web/200701091722 ... _Guide.pdf
Op blz. 11 gaat het over het IBUS SignaalMisschien kun je er wat mee....
en K-bus komt overeen met pin A9 op de het andere schema van de stekker op de BM54, zou ik dan gewoon die draad moeten volgen en hem daar aan maken ??
Dus hij moet op de draad die uit A9 komt dan lijkt me ??
Om zelf maar even het antwoord te geven, dat wassem... En het werkt, Intravee heb ik nu aan de gang 
De betreffende draad is in de navi retrofit kabel dus is rood/geel/wit maar grijs/wit... Je moet het maar net ff weten
Iedereen bedankt voor de hulp, nu nog wat dingen over de werking van de Intravee uitzoeken, maar dat komt na het netjes inbouwen

De betreffende draad is in de navi retrofit kabel dus is rood/geel/wit maar grijs/wit... Je moet het maar net ff weten

Iedereen bedankt voor de hulp, nu nog wat dingen over de werking van de Intravee uitzoeken, maar dat komt na het netjes inbouwen

Bedankt voor de tip, ga ik straks gelijk even doen 
Heb inmiddels al zelf wat instellingen gevonden en ben erg tevreden over de werking ervan !!

Heb inmiddels al zelf wat instellingen gevonden en ben erg tevreden over de werking ervan !!
Gefeliciteerd ermee!!
Ik ga ook eens kijken op het Intravee forum, kende ik nog niet.

Ik ga ook eens kijken op het Intravee forum, kende ik nog niet.
Ik heb geen computers met een seriële poort, dus kan er niet zo gek veel mee 
Maar alle moeite meer dan waard, wat een heerlijke oplossing

Maar alle moeite meer dan waard, wat een heerlijke oplossing

Hoi,
ik heb een cd wisselaar kabel besteld want de mijne had een aparte cd wisselaar maar de vorige eigenaar had deze afgekoppeld dus heb ik een nieuwe kabel besteld maar waar moet deze precies op mijn BM54 module???
heb enkele fotos bijgevoegd
zwarte kabel komt in cd wisselaar maar waar moet de witte in?

BM54 module

de kabel in de bm54 module, heb ik dan de verkeerde kabel???

By toondeferm, shot with DigitalCAM at 2009-02-28
ik heb een cd wisselaar kabel besteld want de mijne had een aparte cd wisselaar maar de vorige eigenaar had deze afgekoppeld dus heb ik een nieuwe kabel besteld maar waar moet deze precies op mijn BM54 module???
heb enkele fotos bijgevoegd
zwarte kabel komt in cd wisselaar maar waar moet de witte in?

BM54 module

de kabel in de bm54 module, heb ik dan de verkeerde kabel???

By toondeferm, shot with DigitalCAM at 2009-02-28
Het is dus eerst het metaalomhulsel verwijderen dan het wit en op de plaats van de B pins ven de bm54 module in steken... Tja het werkt