De linker kant is natuurlijk een beetje betrekkelijk.Dnl schreef:-Na mijn weten- Niet los halen!
De linker kant los halen en dan "laten hangen" ..
Het kan we voorkomen dat je hierna een grote plas ruitenwisservloeistof op je oprit hebt liggenbjornc schreef: Wat Dnl bedoelt is dat je de strip van de binnenkant uit (vanuit de nieren gezien) moet loshalen.
Dan lostrekken totdat je bij de sproeiers bent. Deze kun je ook nog een stukje uittrekken voor bewegingsvrijheid.
De strip moet aan de buitenkant (de kant aan de wielkasten) vast blijven zitten.
farl schreef:Toen ik mijn angel eyes heb geplaatst op de angel eyes workshop moesten we echt heel hard trekken om deze strip van de sproeier los te krijgen. Er zit een soort druk in de sproeier waardoor je erg hard moet trekken, dit kon geen kwaad en we hebben het toen allemaal moeten doen. Trek wel behendig en recht en in één beweging en schrik niet van de waterstraal die eruit spuit. Het hele reservoir spuit dan leeg!
Ik kan natuurlijk niet precies zien hoe jouw sproeier erbij hangt, maar dat hebben wij wel gedaan.Geniaale schreef:dus je kan door trekken tot je heel de sproeier eruit trekt ?farl schreef:Toen ik mijn angel eyes heb geplaatst op de angel eyes workshop moesten we echt heel hard trekken om deze strip van de sproeier los te krijgen. Er zit een soort druk in de sproeier waardoor je erg hard moet trekken, dit kon geen kwaad en we hebben het toen allemaal moeten doen. Trek wel behendig en recht en in één beweging en schrik niet van de waterstraal die eruit spuit. Het hele reservoir spuit dan leeg!
Niet? Wij hebben het wel zo gedaan. Hoe heb jij het dan gedaan?Griffendahl schreef:Zo ver hoef je heel niet...

Gewoon vanaf de binnenzijde die strip iets lostrekken tot je voldoende ruimte hebt je koplampglas te demonteren... Aan de buitenzijde zit die dan nog gewoon op zijn plaats.farl schreef:Niet? Wij hebben het wel zo gedaan. Hoe heb jij het dan gedaan?