BMW 328i Titan Silber Update und Picas

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
DutchPlayer

Re: BMW 328i Titan Silber Terug van weg geweest

Bericht door DutchPlayer » 16 aug 2014, 12:34

Ja toch, je zei het en ik dacht ja hij heeft toch wel gelijk dus zal de showroom even updaten. Binnen kort nog even wat extra foto's posten en kijken of ik nog op 1 of andere manier een filmpje kan fixen.

Ja ik las idd op het bmw3seriesforum dat ze nog al blij zijn met Little Exhaust, hij heeft ook volgens mij een meeting daar georganiseerd die wel in de smaak viel bij de mensen. Maar van zijn service en las werk hoeft hij het echt niet te hebben. Las werk was zo slecht dan mijn huidige monteur de hele boel vanaf de katalysatoren opnieuw heeft laten lassen.

Wat voorbeeldjes van Little Exhaust:
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Afbeelding
Nog wat picas van mn subframe ophang punten die gescheurd waren:
Afbeelding
Afbeelding
Und gefixt:
Afbeelding
Afbeelding

DutchPlayer

Bericht door DutchPlayer » 16 sep 2014, 17:31

Update met picas :)

Wiegers veerpootbrug gemonteerd:
Afbeelding
Afbeelding
Fox soundrohr en Simons 2x70 Eindemper laten monteren:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Klinkt Super moet ik zeggen, en vind het helemaal niet storend klinken ;)

BMW :///m: Stuur wiel geinstalleerd incl al mn interieur lijsten gewrapt met 3M Di Noc Carbon vinyl:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit was mn eerste wrap ervaring en naar mijn mening goed gelukt. De lijsten waren Myrthe hout en ik was daar niet zo een fan van en vind de carbon look toch echt wel beter staan bij mn grijze interieur.

Verder nog mn Audio System R165 Compo set gemonteerd, klinkt echt stukken beter, geluid is gewoon zoveel zuiverder mijn oren moesten er gewoon aan wennen :)

Ook ben ik bezig met het vervangen van de normale lampjes van mijn Angel Eyes voor led (Depo Koplampen) en ik heb nog een set LED achterlichten liggen. Ben benieuwd of het een beetje staat en goed werkt. Vond ze bij een zilvere Cabrio wel mooi staan :duim:

Ohwja nog een vraagje, waarmee maken jullie nou je interieur schoon qua de kunstof delen ala deurpaneel, de troep die zeg maar in de structuur van het kunstof blijf zitten. Und welk schoonmaak product gebruiken jullie?

matheeuwissen
Contacteer:

Bericht door matheeuwissen » 16 sep 2014, 17:44

Netjes geworden, maar wat een beunwerk op die uitlaat zeg. Beetje jammer.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

MontanaBMW

Re: BMW 328i Titan Silber Update und Picas

Bericht door MontanaBMW » 16 sep 2014, 19:31

Ik gebruik voor mijn interieur (dashboard,deurpanelen) Angelwax AnGel, topspul.
Sponsor Bmwproducts verkocht deze altijd maar ik zie het nu niet meer op hun site staan, anders even googlen.

DutchPlayer

Bericht door DutchPlayer » 17 sep 2014, 17:08

Ja eerste versie uitlaat ala Little Exhaust was drama, daarom ook maar het geheel helemaal opnieuw aangepakt en nu is de uitlaat helemaal goed.

Okay ik ga ook eens opzoek naar dat spul Angelwax. De kunststof delen waar je de deur vast pakt zijn goed behandel baar met Dasty van de Lidl :) Bij mij zat er vet in de structuur door vette jatte van monteurs, maar met Dasty en een borstel heb je het zo weg.

Middelste deel van het deurpaneel is leder, de rest is toch gewoon een soort van kunststof Sky achtig materiaal?

JzAero

Bericht door JzAero » 17 sep 2014, 19:38

Toppie! Qua specs bijna hetzelfde als die van mij ;) ! Ben wel benieuwd hoe die klinkt met die einddemper :)

DutchPlayer

Bericht door DutchPlayer » 21 sep 2014, 15:16

Ja klopt man :duim: Ik ga va de week even een filmpje maken van de sound, mn accu is nu leeg:-) Trouwens heb jij ook na install van het uitlaat systeem dat je auto zuiniger is gaan rijden. Ik heb zelfs de 9.3 op 100 km bereikt, in het verleden nog nooit voorgekomen.

Leuk ook dat dan je alarm af gaat als waarschuwing. Ik dacht eerst WTF nu weer, gebeurde na install van de LED achterlichten :)

Verder nog OEM nieren besteld, heb nu zwarte maar die vallen er zowat uit ivm montage punten die afgebroken zijn, plastic is broos geworden. De chrome versie staat toch wel erg netjes vind ik zelf en icm met de chrome raam lijsten vind ik het geheel toch beter ogen.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”