Ik hang al een tijdje hier op het forum rond en dacht laat mij eens wat plaatjes van de BMW uploaden. Hij is verder niet echt bijzonder, maar ben hem een beetje netjes aan het maken en dan is jullie mening welkom bij bepaalde keuzes
BMW E46 328i, Bouwjaar 10-1998, Kilometer stand 211.xxx dkm. Titan Silber 354...
Optie Lijst:
Code Omschrijving
AM51 328i limousine
354 TitanSilber
N6TT Leder Montana Grau
302 Alarmsysteem met afstandsbediening
438 Houtinleg Myrte
441 Rokers pakket
521 Regensensor
534 Airconditioning automatisch + AUC
540 Autom. snelheidsregelaar (CruiseContr)
662 Radio BMW Business C43 (cd front)
863 BMW Dealergids Europa
877 AG Intern
886 Boordliteratuur Nederlands
Al heel wat problemen met de auto gehad, maar goed weg doen kon ik ook niet. Verder moet ik zeggen dat een 6 cilinder 2.8 wel erg lekker rijd en vind het kwa koppel vermogen en verbuik wel uber relaxt.
Het is begonnen met de aankoop van de BMW, deze november 2010 in de omgeving van Den Haag aangeschaft bij een autohandelaar. De auto reed verder prima. Andere velgen geplaatst, achterlichten vervangen, en de voor knipperlichten. Na een half jaar kreeg ik het probleem met een uitvallende cilinder nr 5. Van alles vervangen, probleem was niet te tackelen.
Kreeg toen een e-mail van iemand die ongeveer een gelijkwaardig probleem heeft gehad en dit was verholpen door een gereviseerde VANOS. Ik een VANOS van Dr VANOS besteld en wilde deze inbouwen....toen zag ik dit,
- Spoiler: Laat zien
- Spoiler: Laat zien

zijn die origineel?