Zo op het eerste gezicht geen verkeerde wagen.
Maar bij een auto met een wat hogere km-stand staat en valt alles met het onderhoud dat is uitgevoerd. Daar zou ik me dus heel goed in verdiepen. Dus boekjes inzien en ook controleren (nabellen/-mailen) bij de betreffende BMW dealer(s). Verder zou ik een Dekra keuring o.i.d laten uitvoeren of hem langs brengen bij een BMW specialist voor een algehele inspectie. Ook via de boardcomputer de service status even goed bekijken is handig.
Ik heb zelf bij mijn wagen tussen 200.000 en 240.00km ca. € 6.000,- aan onderhoudskosten gehad (o.a. xenon, accu, automaatolie, turbo, roetfilter, 4 st banden), dus ik zou bij deze wagen zeker even kijken of dat soort zaken inmiddels al aan de orde zijn geweest bij het onderhoud.
Geschiedenis van de wagen is redelijk plausibel, alhoewel de laatste eigenaar de wagen blijkbaar na 46 dagen alweer weg wil doen ...
Historie
Aantal Eigenaren tot nu toe: 7 Datum eerste toelating NL: 01 november 2004 APK verloopdatum: 02 sep 2014 Import auto: Nee
Huidige Eigenaar
Type Eigenaar: Particulier Eigenaar van: 30 januari 2014 Dagen Eigenaar: 46 Eigenaar tot: heden
Eigenaar 6
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf Eigenaar van: 28 januari 2014 Dagen Eigenaar: 2 Eigenaar tot: 30 januari 2014
Eigenaar 5
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf Eigenaar van: 24 januari 2014 Dagen Eigenaar: 4 Eigenaar tot: 28 januari 2014
Eigenaar 4
Type Eigenaar: Particulier Eigenaar van: 29 september 2012 Dagen Eigenaar: 482 Eigenaar tot: 24 januari 2014
Eigenaar 3
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf Eigenaar van: 10 september 2012 Dagen Eigenaar: 19 Eigenaar tot: 29 september 2012
Eigenaar 2
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf Eigenaar van: 17 augustus 2012 Dagen Eigenaar: 24 Eigenaar tot: 10 september
2012
Eigenaar 1
Type Eigenaar: Rechtspersoon Eigenaar van: 01 november 2004 Dagen Eigenaar: 2846 Eigenaar tot: 17 augustus