Hansv schreef:Ha, die Fahrer;
Bedankt voor alle complimentjes, ik ben er ook erg blij mee. Wat een heerlijk sturend en klinkend stuk speelgoed!
Zodra de auto gewassen is zal ik wat meer en betere foto's maken, ook van het interieur. Dat is bekleed met deels leer en deels alcantara en heeft een zwarte hemel (is geloof ik standaard bij de 323ti) en ook een leren M-pookknop in plaats van die nepchromen. En er zit een mooie BMW Business RDS radio in plus een CD-wisselaar. Fijne knusse plek om te sturen.
Ik zit er trouwens steeds harder aan te denken om toch op deze wielen maar zomerrubber in de originele maat te laten monteren, want ik vind ze toch eigenlijk wel erg netjes staan. Lekker standaard, wat samen met de oranje knippers natuurlijk ook veel beter past bij iemand van mijn leeftijd....
Daar ben ik niet met je eens... me opa van bijna 70 rijd dan weliswaar in een Opel Vectra 2.2 Sport, maar kleiner dan 19 inch gaat ie echt niet! Dus het ligt niet aan je leeftijd!!;).
Hij zit ook al hard over na te denken om de Insignia station te halen. Maar dan wel de 2.8 Turbo OPC versie ervan met die recaro kuipjes van 1200 euro

Maar wel leuk met die 325 pkjes haha.
Voor de rest mooie compact hoor! Zie je zelden in die staat. ( ik dan)