Downsizing.

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
musQ

Re: Downsizing.

Bericht door musQ » 27 jun 2011, 00:54

Hansv schreef:Ha, die Fahrer;

Bedankt voor alle complimentjes, ik ben er ook erg blij mee. Wat een heerlijk sturend en klinkend stuk speelgoed!
Zodra de auto gewassen is zal ik wat meer en betere foto's maken, ook van het interieur. Dat is bekleed met deels leer en deels alcantara en heeft een zwarte hemel (is geloof ik standaard bij de 323ti) en ook een leren M-pookknop in plaats van die nepchromen. En er zit een mooie BMW Business RDS radio in plus een CD-wisselaar. Fijne knusse plek om te sturen.
Ik zit er trouwens steeds harder aan te denken om toch op deze wielen maar zomerrubber in de originele maat te laten monteren, want ik vind ze toch eigenlijk wel erg netjes staan. Lekker standaard, wat samen met de oranje knippers natuurlijk ook veel beter past bij iemand van mijn leeftijd....

Daar ben ik niet met je eens... me opa van bijna 70 rijd dan weliswaar in een Opel Vectra 2.2 Sport, maar kleiner dan 19 inch gaat ie echt niet! Dus het ligt niet aan je leeftijd!!;).

Hij zit ook al hard over na te denken om de Insignia station te halen. Maar dan wel de 2.8 Turbo OPC versie ervan met die recaro kuipjes van 1200 euro :gek: :gek: :gek: ... Bij die man zeg ik. OPA DOE NORMAAL!! mja dikke kans dat het toch een dikke blok wordt, ok dan zonder de kuipjes. Want ja 2e handse van duitsland is ook erg goed kost stukke minder. Nieuwprijs van een Insignia Station OPC is :gek: vanaf 70 000 euro.

Maar wel leuk met die 325 pkjes haha.

Voor de rest mooie compact hoor! Zie je zelden in die staat. ( ik dan) :duimen: hebbie goe gedaan ouwe :duim: ;)

Hansv

Bericht door Hansv » 02 aug 2011, 23:24

Ha, die MusQ;

Je hebt gelijk; een mens is zo oud als hij zich voelt. 'S morgens vroeg is dat trouwens niet altijd een pluspunt. Maar los van het uiterlijk ben ik ervan overtuigd dat mijn Drietje geen betere allrounder wordt met grotere/bredere/plattere/lagere wielen & banden. En uiterlijk blijft het een kwestie van smaak. En centen natuurlijk....

Enne....325pk maar? Pfoe, die ouwe bak van mij heeft er zelfs meer! Eén hele!
Hol' mal den Wagen!

musQ

Bericht door musQ » 03 aug 2011, 10:34

Ja ok, mja ik kan een auto kopen van 70 000 euro die meer heb dan 325 pk. Toch blijft het een kwestie van smaak.

En aangezien hij eigenwijs bij Opel blijft heeft ie weinig keus :rolf: Ach joh komt wel goed hoor met je auto hoor volste vertrouwen in.

Ik heb liever chique en luxe dan een 2 fast 2 furious wagen. :whistle:

Hansv

Bericht door Hansv » 04 aug 2011, 08:47

Ha, die MusQ;

Gelukkig heb ik geen 70 mille voor die Zeuven neergeteld. Nog niet eens een tiende ervan. En hij is ook bepaald niet 2F2F. Maar ik kan me best voorstellen dat iemand met een Opel als deze erg in zijn sas is. Vind het ook nog eens een erg mooie auto om te zien en dat heb ik de laatste jaren niet snel met Opels.
Hol' mal den Wagen!

musQ

Bericht door musQ » 04 aug 2011, 12:51

Je haalt de woorden uit me mond.

We hebben al diverse keren gezegd om over te stappen naar een ander merk. Bedoel een goede 2e handse BMW of Mercedes is beter dan een nieuwe Opel :duim:

Dcreator

Bericht door Dcreator » 04 aug 2011, 13:06

dat is maar afwachten, je weet tenslotte 2e hands nooit wat je koopt ;)
slechte auto's bestaan eigenlijk niet echt meer, tis een kwestie van persoonlijke voorkeuren en geluk hebben!

musQ

Bericht door musQ » 04 aug 2011, 21:41

Nja ok is ook zo.

Maar als ik een nieuwe mercedes kan kopen voor 45 000 euro met alles erop en eraan ( speciale verjaardags editie) of een opel van 70 000 euro waar je de nodige erbij moet kopen.

Dan kies ik dus voor de Mercedes, ook al heeft pk's minder.

Mja het is inderdaad een kwestie van smaak, ik hou weer van oude auto's vooral de oude 635 CSI vind ik geweldig. :kwijl:

Hansv

Bericht door Hansv » 05 apr 2013, 17:40

Ha, die Fahrer;

Het Drietje staat ook weer te koop: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|as
Ziet er op de plaatjes netjes uit. Zeker als je dit weet:

Afbeelding

Ik wil overigens nix negatiefs over de auto of verkoper suggereren, maar een gewaarschuwd mens telt voor deux....
Hol' mal den Wagen!

Hansv

Bericht door Hansv » 06 apr 2013, 13:08

Ha, die Fahrer;

Verhaal ter leehring ende vermaeck ook even op andere fora waar ik wel eens kom gepost. Iemand heeft de auto al eens bekeken kort nadat deze 'hersteld' was en te koop werd aangeboden. Overigens waarschijnlijk door een andere verkoper dan de huidige.
Conclusie: doe maar niet....
Hol' mal den Wagen!

Chris

Bericht door Chris » 06 apr 2013, 14:27

hmm wel gek he.. wie hersteld nu zo iets? liefhebber? maar ja als ik hem voor 2000euro mee krijg dan kan je een gokje nemen.
//.00.-// > /.-////.-///.-

Hansv

Bericht door Hansv » 06 apr 2013, 14:44

Ha, die Chris;

Blijkbaar zit er brood in om semi-totalled auto's op te lappen en door te verkopen. Het is dat ik nu mijn ouwe Drietje bij toeval weer eens tegenkom. Is me ook al eens eerder overkomen met een andere auto die ik niet meer wilde laten herstellen, maar hoe vaak weten mensen echt alles van een gebruikte auto? Vakkundig herstelde schadeauto's kunnen meestal nog prima een tijd mee, maar wie is er vakkundig genoeg om zonder hulp te kunnen zien of de reparatie goed genoeg is? Vooropgesteld dat je überhaupt al weet dat de auto in kwestie ooit schade had.
Hol' mal den Wagen!

matheeuwissen
Contacteer:

Bericht door matheeuwissen » 06 apr 2013, 15:11

Als een auto schade gehad heeft en je merkt het niet is het toch goed. Ik snap dat gemiep nooit hoor over een schade auto. Als het toch goed hersteld is en je merkt er niks aan is het toch goed. Of moeten we elke auto die ooit schade gehad heeft maar van de weg afplukken. Dan zal het rustig worden op straat.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

Dcreator

Bericht door Dcreator » 06 apr 2013, 15:14

Hier sluit ik me bij aan!

Zolang de wagen professioneel gerepareerd is moet het geen problemen opleveren! Als het geen doen was hadden ze hem waarschijnlijk ook niet gefixt! (normaal gezien dan) :)

Hansv

Bericht door Hansv » 06 apr 2013, 16:17

Ha, die Fahrer;

Dat schrijf ik toch ook? Maar ook al is de schade wél goed hersteld (en ik heb over deze auto andere berichten gehoord uit de eerste hand) heeft een koper er recht op te weten dát die schade er (geweest) is.
En je zult er versteld van staan hoeveel beunhazen er nog brood in zien om een auto hap-snap op te 'fixen' voor een kleine snelle winst.
Hol' mal den Wagen!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”