E46 met Xenon-looks?
Re: E46 met Xenon-looks?
Ik heb de blue visions gister erin gezet, ze bevallen me op het eerste gezicht wel. Ze zijn meer wit dan dat ze echt blauw zijn (was ook mijn uitgangspunt) en ze hebben ook iets meer lichtopbrengst vergeleken met mijn oude pitten. Heb er nog geen foto van, maar die komen wel. Ze zien er overigens niet echt blauw uit, want ik was er inderdaad van bewust dat dat gewoon sjonnie is (vind ik zelf ook als er een Golf 3 met blauwe lampen aan komt rijden).
Vliet schreef:Officieel moet je voor xenon automatische hoogteregeling in de lampen hebben en wiswas installatie. En xenon look ziet er vaak goedkoop uit vind ik. De oem xenon lampen hebben gewoon precies het juiste aantal k's. Niet te blauw en niet te wit.
(OEM xenon was bij ons een vereiste optie bij het zoeken van de auto)
die regels zijn er niet meer, is al nog voor type goedkeuring. maar voor apk is dit komen te vervallen
hier ziet er ook aftermarket xenon met angel eyes (vind ik juist super staan op de E46), met een fijne xenon kleur.
Weet zo niet meer waar dat systeem van is.

Weet zo niet meer waar dat systeem van is.

320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
weet iemand hoe je de oude oranje richtingaanwijzers (lens) vervangt door witte - voor, zij en achter?
Is dat makkelijk zelf te doen?
Is dat makkelijk zelf te doen?
Is eenvoudig te doen hoor.
De zijknippers zitten in het voorscherm geklikt je dient deze eerst naar voor of achter te schuiven waarna je het zijknippertje eruit kunt klikken.
De knippers naast de koplampen kun je wanneer de motorkap geopend is of met een schroevendraaier losdraaien of losklikken. Hiervoor is een gaatje aangedracht in de bovenrand van het voorscherm.
De achterste knipperlichtunit is via de koffebak los te schroeven.
De zijknippers zitten in het voorscherm geklikt je dient deze eerst naar voor of achter te schuiven waarna je het zijknippertje eruit kunt klikken.
De knippers naast de koplampen kun je wanneer de motorkap geopend is of met een schroevendraaier losdraaien of losklikken. Hiervoor is een gaatje aangedracht in de bovenrand van het voorscherm.
De achterste knipperlichtunit is via de koffebak los te schroeven.
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
wel de bekleding verwijderen uit de kofferbak 
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008