320 PFL Business cd, wat voor opties heb ik?
Re: 320 PFL Business cd, wat voor opties heb ik?
Die 17 pins stekker gaat dan in mijn radio, en dan gaat de 17 pins die er nu in zit... weer achter in de stekker van de dension?
En die grom, heb je daar ervaringen mee?
En die grom, heb je daar ervaringen mee?
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Jup, zo te zien wel, even goed wegwerken die handel. (foto mini)

Geen ervaring mee, ik geef de voorkeur aan een dension, die grom is iets goedkoper.

Geen ervaring mee, ik geef de voorkeur aan een dension, die grom is iets goedkoper.
Word dus nog een leuk klusje, ga zo die webshop maar eens mailen, misschien kunnen ze meer duidelijkheid geven
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Frank, hier veel info over de GROM.
viewtopic.php?f=37&t=5837
(Wordt toch een Dension voor mij, geen zin in piepgeluid en mogelijke andere problemen die ik niet zo snel verwacht bij de Dension.)
viewtopic.php?f=37&t=5837
(Wordt toch een Dension voor mij, geen zin in piepgeluid en mogelijke andere problemen die ik niet zo snel verwacht bij de Dension.)
Nee ik heb het liefst ook de dension, nou zit er bij mij in de buurt in naarden een zaak die ze ook verkoopt, maar die zijn nu op vakantie.
Misschien even kijken of ze en winkel hebben, en of ik daar volgende week even langs kan rijden
Misschien even kijken of ze en winkel hebben, en of ik daar volgende week even langs kan rijden

E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Vandaag dus bij een auto-audio zaak geweest in zwolle, welke volgens hun website dension's verkoopt.
Ik daarheen, en toen viel me op dat er geen 1 in de winkel te bekennen was, de eigenaar verkoopt ze liever ook niet meer!
De dension 300 word niet meer gemaakt?
Maar ze hebben er veel slechte ervaringen mee, en het werkt niet naar verwachting, oa omdat de radio in de bimmer, analoog is, en mp3 etc is digitaal, dit gaat volgens hun gepaard met veel storingen en problemen.
Ook zou het inlezen van nummers heel lang duren.
Als je op een hardeschijf 200 mapjes hebt, kan je alleen maar vooruit scrollen bijvoorbeeld.
Dus ik ga eens kijken wat ik ga doen...

Ik daarheen, en toen viel me op dat er geen 1 in de winkel te bekennen was, de eigenaar verkoopt ze liever ook niet meer!
De dension 300 word niet meer gemaakt?
Maar ze hebben er veel slechte ervaringen mee, en het werkt niet naar verwachting, oa omdat de radio in de bimmer, analoog is, en mp3 etc is digitaal, dit gaat volgens hun gepaard met veel storingen en problemen.
Ook zou het inlezen van nummers heel lang duren.
Als je op een hardeschijf 200 mapjes hebt, kan je alleen maar vooruit scrollen bijvoorbeeld.
Dus ik ga eens kijken wat ik ga doen...

E46 320D sedan
E36 328I cabrio
dan proberen ze misschien een "duurdere" aan te bieden omdat ze geen dension hebben
, weet niet of ze nog gemaakt worden. Kan zijn dat dat systeem al in 2000 werd gemaakt natuurlijk. Ik heb nog niet gehoord van storingen of iets in die richting, lijkt me sterk hoor.
dat inlezen kan wel kloppen, dat is volgens mij alleen de eerste keer en onthoud ie het, als je dan weer nieuwe nummers er op zet dan duurt het weer even?!, maar ik heb er nog geen (heb de verkeerde) dus kun je beter iemand die er 1 heeft vragen
zou kunnen zijn dat je alleen maar kunt skippen naar het volgende nummer, maakt mij persoonlijk niet uit, ik heb gewoon een waslijst muziek die ik random wil gaan afspelen via mijn iphone.
andere optie misschien een parrot of een andere autoradio met usb ofzo.

dat inlezen kan wel kloppen, dat is volgens mij alleen de eerste keer en onthoud ie het, als je dan weer nieuwe nummers er op zet dan duurt het weer even?!, maar ik heb er nog geen (heb de verkeerde) dus kun je beter iemand die er 1 heeft vragen

zou kunnen zijn dat je alleen maar kunt skippen naar het volgende nummer, maakt mij persoonlijk niet uit, ik heb gewoon een waslijst muziek die ik random wil gaan afspelen via mijn iphone.
andere optie misschien een parrot of een andere autoradio met usb ofzo.
Nee, ze hebben me dus niks duurders aangeprobeerd te smeren, hij vertelde me gewoon eerlijk alle voor en nadelen van alle systemen
Ook van een parrot, en die kostte niet veel meer als een dension.
Dus als iemand in een e46 een dension heeft, zou ik graag eens zijn/haar bevindingen willen weten

Ook van een parrot, en die kostte niet veel meer als een dension.
Dus als iemand in een e46 een dension heeft, zou ik graag eens zijn/haar bevindingen willen weten

E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Hebben jullie gehoord van de Rentier cp600?
Volgens de verkoper zou dit moeten werken?
Volgens de verkoper zou dit moeten werken?
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Volgens deze video kun je dit gewoon aansluiten, kost alleen wel meer dan 2x zo veel.
http://cp600bmw.rentier.nl/index.php?op ... 10&lang=nl
http://cp600bmw.rentier.nl/index.php?op ... 10&lang=nl