Als lid tot op heden weinig liefde kunnen geven, maar zou graag nu wel willen nemen

Mijn naam is John en sinds mijn 10e (en dat is heel wat jaartjes geleden) een BMW fan. Diverse ook mogen bezitten (02, 02 Tii, 325i (E30 en E90) en nu weer een E90).
Maar, de M blijft kriebelen. Ik ben ws in de gelegenheid (spaarvarken dochter nog omkeren

Kunnen jullie mij aangeven waar ik, in dit geval of eventueel ander geval, op moet letten voor de specifieke "gevaren" bij een E46 M3 (een pomp, de SMG bak, een relais, losscheuren body etc.). Ik las ook dat een member zijn vliegwiel ed. heeft vervangen, hij/zij vondt dat een must. Zijn er nog meer upgrades die een E46 M3 goed kan gebruiken?
Het is een auto voor erbij, er komt wel een Akra onder (waarschijnlijk), andere airintake (zeker) en VMR VB3's (ben ik um nu aan het ontOEM'en of is het OEM genoeg?). Wordt dus alleen gereden in het droge en ritten in de Eiffel. Wil de auto ook lang houden, dus niet na 3 jaar weer verpatsen.
Dank en gegroet,
John