Binnenverlichting deed het zelfs ook niet meer. Sta je daar op een grote parkeerplaats terwijl het zonnetje net onder begint te gaan. Even de ANWB gebeld met het verzoek een wegenwacht langs te sturen, is er binnen een uur wordt er gezegd. Ik dacht, alvast even checken bij de accu/zekeringen. Helaas gaat de kofferbak ook niet meer open zonder stroom. Boekje erbij en in mijn beste duits proberen te vinden hoe ik dat ding open krijg. Eindelijk gevonden, het begint nu behoorlijk schemerig te worden, maar krijg hem toch niet los. Zie ik een gele auto aankomen dus de goede man even gewenkt. Klep open en op de punten de kabels aangesloten, nog steeds niets. Ergens is er dus geen verbinding naar de accu.
De goede man de kofferbak in, gelukkig is het een touring, en even de klep aan de rechterkant los waar de accu zit. Binnen 1 minuut deed alles het weer. Oorzaak?
Pool van de accu zat niet goed vast

Gelukkig niets aan de hand dus en de man vriendelijk bedankt. (kan helaas niet zeggen de vriendelijke man bedankt maar dat terzijde).
Terug naar huis en alleen de klok even opnieuw in moeten stellen. Wel zelf gereden

Nu bij daglicht nog maar eens kijken hoe ik de kofferbak open kan krijgen als er geen stroom is.