Hallo mijn naam is Willem Withoud, en ben nieuw op dit forum.
Ik heb sinds kort een bmw E36 325 gekocht, zeer fijne auto ik kon hem voor een zeer mooi bedrag kopen omdat de rubbers van de achter draag armen der uit lagen. Voor een aanzienlijk bedrag laten maken bij een garage. Toen was alles helemaal oke reed zeer lekker had hem uit laten lijnen enz gwn top auto. 2 weken later merk ik dat me wiel lager ze beste tijd heeft gehad, en zeer kort daarna is er 1 of andere trilling gekomen niet normaal. Als ik weg rij tot de 2000 toeren ongeveer is der niks aan de hand, maar dan het lijkt wel of me aandrijf as los zit ofzo, het trilt heel erg en je hoort ook tok tok tok tok. Heb hem opgekrikt en aan me aandrijf assen gevoelt, eerste instantie dacht ik dat dat het was omdat ik hem behoorlijk van links naar rechts kon bewegen, maar de andere kant heeft het zelfde, dus dat hoort zo toch?

sorry ik moet nog veel leren over bmw gehe. Maar wat me ook opviel is dat als ik rijd het lijkt of het van de passagiers kant komt, nou reed mijn vriendin laatst dacht ik verrek zeg nou lijkt het wel van de andere kant te komen. Dus ik dacht misschien ervaar ik dat zo omdat het precies in het midden is, misschien me cardanas? Maar lijkt me ook weer zo onwaarschijnlijk dat kan haast niet stuk gaan. Nou vroeg ik laatst al aan iemand wat het kon zijn die zei me wiel lager. Maar dat lijkt me zo onwaarschijnlijk het is echt zeer extreem. Of misschien het koppel stuk aan het uiteinde van me aandrijf as, die me as dus verbind met me dif. Het is waarschijnlijk 1 van deze onderdelen maar het is voor mij dus gokken wat het is. Ik hoop dat iemand dit herkent en me kan helpen zou het zeer op prijs stellen.
Gegroet
Willem Withoud