@Ralph 2:
Wat de kabels en voorbereiding betreft kan ik alleen zeggen dat ik bij Dension alleen de GW500 en de AVR gekocht en betaald heb.
In de twee dozen zaten allerlei verschillende extra kabels en zij hebben het ingebouwd en werkend gemaakt.
Zoals eerder al gezegd, heb ik een klein bedrag extra betaald voor het softwarematig zichtbaar maken van het Dension spul in mijn auto. Ik had dat ook zelf kunnen doen maar het leek mij verstandig en praktisch omdat in dit geval gewoon door hun te laten doen.
Qua Audio en Video heeft mijn auto fabrieks af het volgende:
TV Function (601), Navigation System Professional (609), Prep. for Mob. Phone Bluet. Interface (644), CD-Changer BMW for 6 CD's (672) en HiFi System Professional (677).
De TV heb ik zelf softwarematig vrijgeschakeld zodat ik onder het rijden TV- en videobeeld heb.
Wat het hebben van zo'n beetje alles wat mogelijk is en wat het verschil is met een auto die iets uit deze lijst mist m.b.t. het inbouwen van een Dension set, daarop kan ik je het antwoord helaas niet geven.
Maar allicht weten ze daarop bij Dension het antwoord. Naast het feit dat ze mega vriendelijk en behulpzaam zijn spreken de meeste van hun mensen perfect engels.
Vraag of mail maar naar Dhr. Szabolcs Orbán (
szorban@dension.com ), dat is de directeur, en dan mag je rustig zeggen dat je gestuurd bent door "
the Dutchman" met de
REX-666 en de
REX-555. Als je dan nog problemen hebt, dan ga ik wel even bij hem op bezoek
Hopelijk ben ik je (en evt. jullie) hiermee van dienst geweest en in ieder geval succes,
Greetz, Rex
P.s.: Laat je wel even weten hoe het afgelopen is en wat je evaring is met Dension Hongarije!