Zo zo daar ben ik weer uit de winter slaap

Ik zal even mijn showroom updaten en ik moet nog steeds fatsoenlijke foto's maken van de BMW, hoop dit de komende 2 weken eens te doen.
Verders afgelopen maand een wiellager rechts achter laten vervangen, wat kan dat een kabaal maken zeg als die niet meer goed is. Airco onderhoud aan laten uitvoeren en hij koelt weer als een gek, freezing! Jammer genoeg ging kort daarna wel mn Radiateur fan kapot, bleef maar draai op volle snelheid en ging ook niet meer uit als de sleutel uit het contact was. Deze heb ik dus vervangen voor een nieuwe en dat werkt ook weer netjes naar behoren.
Wat we ook nog hebben geconstateerd dat de motor olie lekt aan de bovenkant bij een van de bevestigings bouten van de kleppendeksel, ik heb dus maar een nieuwe kleppendeksel pakking gekocht die ik ook nog moet monteren. Zit nog op wat onderdeeltjes te wachten.
Ook aftermarket Xenon geinstalleerd, ja ik weet hoe jullie er over denken maar wilde het toch proberen. Ik heb van die parabool lensen in de licht units zitten en heb Xenon van een fatsoenlijk merk gehaald namelijk Pilot Xenon. En ik moet zeggen dat het lichtbeeld vrijwel hezelfde is als met normaal halogeen, alleen dan met wit licht

Toen ik de Xenon voor het eerst inschakelde schrok ik een beetje van de licht kleur, dat begon nogal blauwige, maar nadat de lampen helemaal opgestart waren werd het gelukkig wit.
Xenon
- Spoiler: Laat zien

Dynavin v6 D99 WinCE versie aangeschaft, ik was het gedoe met losse apparaten een beetje zat voor navi en mp3 en had ook geen carkit. Install is in progress, gisteren eindelijk het oude radio frame eruit gekregen, kreeg de bovenste ventilator roosters niet eruit. Uiteindelijk het frame er tussen uit weten te krijgen met de ventilator roosters op de huidige plek. Alleen zag ik weer dat het frame van de Dynavin toch achter de schroefgaten van het ventilator rooster dient te vallen

Vind dat zelf een beetje onhandig ivm mocht je achteraf iets willen doen daar moet je dat klere roosters er weer uit halen:-)
Und ik heb de 18 Inchers in de verkoop gezet, ga weer prettig op 16 inch rijden. Vond het wel prima staan en dan zijn de merk banden een stuk betaalbaarder:-) Rij nu nog met de winterbandjes op Styling 45 OEM, die gaan binnenkort weer de berging in en dan komen er 16 inch Styling 43 OEM velgen onder de BMW.
Zo effe wat picas uploaden van de Xenon, kunnen jullie zien of het wat is