zou ik die nog kunnen laten afdraaien, als ik zachtjes rem trilt het stuur hevig als ik daarna dootrap op de rem is het trillen weg.
Zijn trouwens geen originele.
In het stuur voel ik idd niets.judaz schreef: Trillen in het stuur als gevolg van kromme schijven voel je enkel indien het de voorste schijven zijn volgens mij.
Zoals het er nu voorstaat hebben jullie gelijk, er was iemand achteruit in onze auto gereden dus hij staat bij de schade bedrijf.Daar zijn de meningen over verdeelt (en velen zullen me tegenspreken), ik begin er gewoon niet aan om die dingen af te draaien . Imo is door de hitte, de hardheid v/h materiaal reeds veranderd en ga je nooit geen goede schijf meer hebben. door het afdraaien word je schijf ook weer dunner waardoor de warmte nog eens minder afgeleid wordt. Een visieuze cirkel als je het mij vraagt. Korte pijn en nieuwe schijven + blokken erop, want die zullen ook wel glazig en hard geworden zijn. Controleer wel of al de klauwen goed los zijn en de remzuiger vrij op en af kan en niet vast zit dus... Trouwens als ik je post lees, twijfel ik wel of het je schijven zijn en verdenk eerder je ophanging. Zou de draagarmen en stuurstangen/fusee's eens controleren op speling. Als de hydrolager's van je draagarmen versleten zijn gaat je wiel flink naar voor en achter bij het remmen.