nieuwe koplampen monteren met angel eyes

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Budman

Re: nieuwe koplampen monteren met angel eyes

Bericht door Budman » 27 sep 2010, 16:06

Ik wil ook voor AngelEyes gaan en nu zag ik deze koplampen:

http://www.carfantasy.nl/koplampen-bmw- ... 13748.html

Het lijkt mij een stuk eenvoudiger dan de ringen maar ik merk dat jullie liever voor de ringen gaan ?

Frans

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 27 sep 2010, 17:20

Als je voor losse ringen gaat heb je zelf controle over welke kleur, wel of geen led, etc... Niet iedereen vind gele AE's mooi (ik wel) Maar als je bijvoorbeeld ook voor xenon wilt gaan is het een mooie optie omdat je ook gelijk projectorlampen hebt.

Ik ging bijvoorbeeld voor losse ringen omdat ik al originele xenon lampen in mijn auto heb. Dan vind ik originele lampen een kwalitatief betere oplossing en 't was ook nog eens voordeliger ;)

Budman

Bericht door Budman » 28 sep 2010, 10:19

Duidelijk verhaal, ringen worden het dus :)

Supergrover

Bericht door Supergrover » 09 nov 2010, 12:11

Mag ik hier even op inhaken...
Ik wil ook wel graag ringen monteren, maar welke neem ik nou??
Als ik in mijn standaard 2005 316 touring angel eyes ringen wil monteren welke moet ik dan hebben? Er worden er o.a. op MP zoveel aangeboden... geen idee wat goede zijn.
Het gaat mij erom dat ze goed deugdelijk bevestigd kunnen worden (en er niet afvallen bij de eerste beste kuil in de weg) op een normale manier. Dus fatsoenlijk bevestigingsklemmen o.i.d. erbij, zodat ik niet nog zelf vanalles moet gaan fabriceren/lijmen etc. Bovendien moeten de ringen niet tegen de zwarte kappen in de koplamp aanlopen en de hoogteverstelling dus nog probleemloos gebruikt kan worden.
Wie kan me zeggen wat ik hebben moet?

320driver

Bericht door 320driver » 09 nov 2010, 12:17

Ik heb destijds de CCFL ringen genomen via Automotive, deze geven voldoende licht en niet teveel zoals bv bij leds wel eens kan voorkomen, je klikt deze ringen gewoon netjes en stevig vast in de omlijsting van je koplampen.
Ik heb de AE er nu bijna 2 jaar in zitten en nog nooit zijn ze uit gegaan laat staan eruit gevallen, let wel op dat je een juiste kleurstelling kiest bij je koplampen, zo heb ik gekozen voor 6000k (wit) omdat m'n xenon ook 6000k zijn :!

Supergrover

Bericht door Supergrover » 09 nov 2010, 18:49

Okee, dank je. Dus plug-n-play?
Wat bedoel je met de omlijsting? Ik neem aan dat je ze aan de reflectors moet klikken? Toch niet aan dat zwarte binnengedeelte van de koplamp, want dat staan ze erg ver voor de lampen. Kan de hoogteverstelling nog gewoon vrij bewegen, zonder dat de ringen tegen de zwarte kappen aankomen?
Automotive, is dat HL Automotiv? Die zie ik idd op MP staan.
Qua kleur moet ik idd even uitzoeken hoe dat allemaal zit. Soms zie je van die ultra witte, dat ziet er erg nep uit imo.
Laatst gewijzigd door Gast op 09 nov 2010, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”