nieuwe koplampen monteren met angel eyes
nieuwe koplampen monteren met angel eyes
Ik heb nieuwe koplampen besteld met angel eyes,hoop deze week binnen te krijgen.Het binnen werk is van chroom en dat vind ik wel zo mooi.Normaal is dit alleen origineel voor de coupe verkrijgbaar met alumunium binnenwerk.Wat ik besteld heb is niet origineel maar krijg wel rdelijk garantie.Zelf heb ik nooit een koplamp weggehaald. Ik hoop niet dat ik de bumper moet demonteren.Dus jongens wie kan mij enkele tips hierover geven.Of wie heeft een schema van of hoe kom je aan een schema want soms zie ik op de forum dat er mooie schemas wordt vertoont.Heel duidelijk allemaal.
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Re: nieuwe koplampen monteren met angel eyes
De bumper hoeft er niet af
Eerst even knipperlicht en koplamplijstje demonteren. Koplamp zit vast met 4 boutjes/schroefjes met 8mm kop. Na het verwijderen van deze en en het losklikken van alle draden kun je de koplamp er naar voren uit halen.
Succes!

Eerst even knipperlicht en koplamplijstje demonteren. Koplamp zit vast met 4 boutjes/schroefjes met 8mm kop. Na het verwijderen van deze en en het losklikken van alle draden kun je de koplamp er naar voren uit halen.
Succes!
www. M3 register .nl
Zeg bedankt bertuse46 voor de tip.ik ga proberen
Welk merk zijn de koplampen als ik vragen mag.
Ik ben ook op zoek naar koplampen met lenzen en angel eyes. Weet iemand een goed merk? en prijzen..
Ik ben ook op zoek naar koplampen met lenzen en angel eyes. Weet iemand een goed merk? en prijzen..

De mijne komen binnen een paar maanden beschikbaar, als je nog kunt wachten natuurlijksuperalio schreef:Welk merk zijn de koplampen als ik vragen mag.

www. M3 register .nl
Daar heb ik ook wel interesse inBertusE46 schreef:De mijne komen binnen een paar maanden beschikbaar, als je nog kunt wachten natuurlijksuperalio schreef:Welk merk zijn de koplampen als ik vragen mag.

- largeproject
- Contacteer:
Vraag me af wat de licht opbrengst is van zo'n set.
Heb destijds op de Duitse Ebay een set facelift lampen voor Audi A3 van 1 of ander Chinees merk (Tyc),heb ze niet eens ingebouwt omdat er totaal geen licht uitkwam,set koste iets van €150 per 2,heb later orginelen gekocht die €175 ex per stuk kosten,maar wel licht gaven.
Daarom ben ik een beetje terughoudend omdat weer te kopen voor de E46.
Dus gaarne wat ervaringen please. :fluit:
Heb destijds op de Duitse Ebay een set facelift lampen voor Audi A3 van 1 of ander Chinees merk (Tyc),heb ze niet eens ingebouwt omdat er totaal geen licht uitkwam,set koste iets van €150 per 2,heb later orginelen gekocht die €175 ex per stuk kosten,maar wel licht gaven.
Daarom ben ik een beetje terughoudend omdat weer te kopen voor de E46.
Dus gaarne wat ervaringen please. :fluit:
Je zet ze toch op je stadslicht alleen, dan is de lichtopbrengst niet bijzonder boeiend toch ?? Als je licht wil heb je toch dim- en grootlicht...
Of rijd jij altijd met je stadslichten aan ??
- largeproject
- Contacteer:
Griffendahl schreef:Je zet ze toch op je stadslicht alleen, dan is de lichtopbrengst niet bijzonder boeiend toch ?? Als je licht wil heb je toch dim- en grootlicht...
Uhmmzz,weet niet hoe jij s' avonds en met slecht weer rijdt,maar ik heb dan meestal dimlicht aan,lichtopbrengst van de angeleye's ringen boeit me niet zo.
Op de dag heb ik nooit licht aan,rij nl. ook nog motor.

Of dacht je dat ik me zorgen maakte om de lichtopbrengst van de ringen?

Ik heb gewoon Xenon dimlicht overdag omdat ik zelf ook graag gezien wordt... en 's nachts, maar zoals ik het las, las ik idd dat je je zorgen maakte over de lichtopbrengst van die ringen idd..
Mijn koplampen heb ik niet kunnen krijgen,was niet in voorraad.Het is wel iets uit Taiwan.Nu heb ik bij Cargoods voor e46 lampen gezien,chroom met ingebouwde knipperlicht. Volgens hun is dit ook leverbaar voor de niet facelift model .Op hun site is dat echter niet vermeld maar na telefonisch contact zegt de man dat dit wel het geval is.Prijs is 269 euro.Volgens heb ik wel 15 dagen omruilgarantie. Weten jullie of dit echt zo is.Ik ben wel dan 2 keer verzendkosten kwijt als het toch niet juist koplampen zijn. Heeft iemand ervaring met deze online winkel.en vraag me ik me af over de kwaliteit van de lamp.
Andere optie is ook alleen angel eyes ringen te laten plaatsen voor inclusief 100 euro bij HL-Automotive en dan eventueel xenon lampen. Mensen ik wil graag jullie ervaring en reacties hierover.
Andere optie is ook alleen angel eyes ringen te laten plaatsen voor inclusief 100 euro bij HL-Automotive en dan eventueel xenon lampen. Mensen ik wil graag jullie ervaring en reacties hierover.
ik heb gisteren bij een andere winkel nieuwe koplampen besteld Angels Eyes Chroom met ingebouwde knipperlichten,kosten 275 euro.Ik krijg het pas over anderhalve week,
jomeo schreef:ik heb gisteren bij een andere winkel nieuwe koplampen besteld Angels Eyes Chroom met ingebouwde knipperlichten,kosten 275 euro.Ik krijg het pas over anderhalve week,

Toch niet zoiets?

Deze kosten 169 euro trouwens, hier!
Wel een groot Tjoening gehalte imo....
Laatst gewijzigd door B46 op 06 feb 2008, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
www. M3 register .nl
ja zoiets precies.Zijn ze niet goed dan? er komt nog verzendkosten bij
Mijn smaak is het zeer zeker niet nee, en ik ben ook bang dat de kwaliteit niet best is.
Overigens vind ik die Angeleyes ook erg lelijk aangezien ze eigenlijk ondersteboven zitten omdat de opening van de ringen onder zit :x
Overigens vind ik die Angeleyes ook erg lelijk aangezien ze eigenlijk ondersteboven zitten omdat de opening van de ringen onder zit :x
www. M3 register .nl