Dan zul je d'r ook nog garantie op hebben?Imausr schreef:Ze zijn nog zgan...
Klip op remblokje los
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Klip op remblokje los
Ik zou het gewoon oplossen en er niet aan gaan zitten beunen... Kan me wel vinden in de uitleg van Judaz.
Ik begrijp de ts wel je koopt een set remblokken en die zouden een X aantal KM moeten mee gaan. Het is eigenlijk helemaal niet verantwoord voor je zelf en andere op de weg om de remblokken clipjes te lijmen. De hitte en trillingen die zich voordoen kan lijm niet aan dus gewoon vervangen desnoods gewoon OEM blokken of Bosch. ATE original, Hitec zou ik nooit meer kopen heb ik vaak problemen heb gehad met piepen van de remmen.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
En doen ze dat niet, dan ga je terug voor garantievegito schreef:Ik begrijp de ts wel je koopt een set remblokken en die zouden een X aantal KM moeten mee gaan.

Ja, eigenlijk gewoon garantie kwestie denk dat de winkel wel snel nieuwe sets meegeven.
Verkocht BMW 320D e90
Ik heb de auto een tijdje geleden gekocht en heb de blokken niet zelf gekocht, dus geen bonnetje. Ik vind het gewoon idioot om weer €50/60 uit te geven aan iets wat nog lang niet aan vervanging toe is terwijl het misschien simpel op te lossen is met bijv. wat Bison High Temp (wat ook zelfs als vloeibare pakking gebruikt kan worden heb ik gehoord). Tubetje €5, weer nieuwe blokken €56/60, makkelijk verdiend als die klip er toch alleen maar tegen het ratelen zit.
- bjornc
Dan plak je het toch lekker...
Het gegeven advies is echt voor je eigen bestwil en veiligheid hoor. Bovendien ook voor mijn eigen veiligheid.
Geen zin dat je rem hapert, als ik bij een verkeerslicht sta, en jij komt achterop rijden

Het gegeven advies is echt voor je eigen bestwil en veiligheid hoor. Bovendien ook voor mijn eigen veiligheid.
Geen zin dat je rem hapert, als ik bij een verkeerslicht sta, en jij komt achterop rijden

Zoals gezegd zit die klip er niet voor de veiligheid maar tegen rammelend geluid. Anders hadden ze het wel beter ontworpen aangezien het veel vaker voorkomt 

- bjornc
En wat heb je dus geleerd?
Juist: Kassabonnetje bewaren
Juist: Kassabonnetje bewaren

Zoals gezegd heeft de vorige eigenaar ze vervangen en geen bonnetje.
Alleen dat zou voor mij al een reden zijn die 50 á 60 euro uit te gevenjudaz schreef:met crap remblokken komt het vaker voor...

Thx voor de reacties allemaal