Er werd mij gevraagd eerst even netjes voor te stellen voordat ik het vragenvuur afvuurde dus bij deze.
Ik ben Aimée Molleman, woonachtig te Hollandsche Rading en ik mag mijzelf sinds afgelopen weekend eindelijk BMW rijdster noemen (tot groot genoegen van mijn vriend die al jaren groot BMW fan is).
We hebben afgelopen zaterdag een prachtige BMW 320d uit 2002 gekocht (zie foto). Helaas ging het zaterdagavond niet helemaal goed met de auto, want tijdens het showen van onze nieuwe auto aan een vriend begon de auto heel erg te roken bij de uitlaat (witte rook) en begon er iets onder de motorkap te ratelen. Ik heb het hele verhaal in mijn andere topic gezet over de H&S Dealer Occassions bij Algemeen.
Ik kon dus maar voor heel korte duur genieten van onze nieuwe BMW en de teleurstelling op kantoor was vandaag ook erg groot toen ik de nieuwe auto niet kon showen (ik had het de hele week al over de auto..)
Hopelijk valt alles mee met de auto en kan die snel terugkomen, maar ik heb er een hard hoofd in en ben bang dat we toch de dupe zijn geworden van oneerlijk autobedrijf.