Even voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Aimee

Even voorstellen

Bericht door Aimee » 23 aug 2010, 12:48

Hallo BMW liefhebbers,

Er werd mij gevraagd eerst even netjes voor te stellen voordat ik het vragenvuur afvuurde dus bij deze. :)
Ik ben Aimée Molleman, woonachtig te Hollandsche Rading en ik mag mijzelf sinds afgelopen weekend eindelijk BMW rijdster noemen (tot groot genoegen van mijn vriend die al jaren groot BMW fan is). :D

We hebben afgelopen zaterdag een prachtige BMW 320d uit 2002 gekocht (zie foto). Helaas ging het zaterdagavond niet helemaal goed met de auto, want tijdens het showen van onze nieuwe auto aan een vriend begon de auto heel erg te roken bij de uitlaat (witte rook) en begon er iets onder de motorkap te ratelen. Ik heb het hele verhaal in mijn andere topic gezet over de H&S Dealer Occassions bij Algemeen.

Ik kon dus maar voor heel korte duur genieten van onze nieuwe BMW en de teleurstelling op kantoor was vandaag ook erg groot toen ik de nieuwe auto niet kon showen (ik had het de hele week al over de auto..) :D

Hopelijk valt alles mee met de auto en kan die snel terugkomen, maar ik heb er een hard hoofd in en ben bang dat we toch de dupe zijn geworden van oneerlijk autobedrijf.

Afbeelding

yourenotmytype

Re: Even voorstellen

Bericht door yourenotmytype » 23 aug 2010, 15:07

ohjee... hopelijk komt dat allemaal goed. iig welkom!

Maxime92

Bericht door Maxime92 » 23 aug 2010, 15:13

is wel een seieuze tegenvaller ja.. want is echt de moeite om mee te showen :P Welkom :zwaai:

Aimee

Bericht door Aimee » 23 aug 2010, 15:23

Thanks!! :) We zijn ook echt reuze blij met de auto. Ik heb 9 jaar lang in een Nissan Micra rondgereden en nu heb ik eindelijk een echte auto voor mijn gevoel. Ik blijf duimen dat het allemaal meevalt.. Onze garage heeft nog niet gekeken, maar hij moest 'm alleen ff verplaatsen en toen viel hem al op dat de auto al 20.000km geen onderhoudsbeurt heeft gehad en dat de remvloeistof bijna op was. Lijkt me met APK en een beurt dat ze ook wel naar de remvloeistof kijken? Ben bang dat er een flink kostenplaatje aan gaat hangen... :(

NielsE36

Bericht door NielsE36 » 23 aug 2010, 15:31

Welkom!

Hopelijk valt het mee en is de auto na een flinke onderhoudsbeurt weer helemaal top!

Mikkie

Bericht door Mikkie » 23 aug 2010, 15:35

Balen dat je eerste ervaring niet positief is! Volgens mij heb ik deze ook op Internet zien staan inderdaad, kan dat?

Hoop voor je dat het snel en relatief voordelig opgelost kan worden!

Cliff

Bericht door Cliff » 23 aug 2010, 15:36

+1

Welkom! :zwaai:

Aimee

Bericht door Aimee » 23 aug 2010, 15:41

We hebben de auto zelf ook via internet gevonden en zijn uiteindelijk langsgegaan, dus het kan goed zijn dat jij deze ook al was tegengekomen Mikkie. :)

Hopelijk is het inderdaad maar enkel een onderhoudsbeurt en is 'ie daarna weer top, maar denk van niet. Klopt ook al niet dat de airco het niet doet en de parkeersensoren. :(

Mijn eerste rijervaring was helemaal super met BMW, maar ja...qua techniek is de eerste indruk dus niet echt top. Ik heb al die jaren nooit gezeik gehad aan mijn kleine Micra en dan koop je een BMW en die staat binnen 1 dag bij de garage... :roll:
Maar ik ga ervan uit dat dit eenmalig is. De man van de ANWB zei ook al dat je eigenlijk nooit problemen hebt met die common rail diesels dus dat schept ook weer vertrouwen. :)

Frenkz

Bericht door Frenkz » 23 aug 2010, 17:01

Aimée van autoblog ? ;)

Welkom hier en hopelijk kan je binnenkort alsnog genieten van je bimmer !

Aimee

Bericht door Aimee » 23 aug 2010, 17:34

Nope, niet de Aimée van autoblog. :)

Mikkie

Bericht door Mikkie » 23 aug 2010, 17:37

Aimee schreef:We hebben de auto zelf ook via internet gevonden en zijn uiteindelijk langsgegaan, dus het kan goed zijn dat jij deze ook al was tegengekomen Mikkie. :)

Hopelijk is het inderdaad maar enkel een onderhoudsbeurt en is 'ie daarna weer top, maar denk van niet. Klopt ook al niet dat de airco het niet doet en de parkeersensoren. :(

Mijn eerste rijervaring was helemaal super met BMW, maar ja...qua techniek is de eerste indruk dus niet echt top. Ik heb al die jaren nooit gezeik gehad aan mijn kleine Micra en dan koop je een BMW en die staat binnen 1 dag bij de garage... :roll:
Maar ik ga ervan uit dat dit eenmalig is. De man van de ANWB zei ook al dat je eigenlijk nooit problemen hebt met die common rail diesels dus dat schept ook weer vertrouwen. :)
Hoeveel heeft ie gelopen eigenlijk? Waar heb je 'm gekocht? Airco die niet werkt is niet mooi, parkeersensoren kan heel misschien ook zijn dat die uitgezet zijn door de vorige eigenaar. Hou er bij trouwens rekening mee dat, ondanks de onverwoestbaarheid van een diesel, de turbo van jouw model als zwak bekend staat, dus de kans bestaat dat die nog een keer de geest geeft.

Ik ben zelf van een Almera naar een BMW gegaan en tot nu toe ook erg tevreden, al staat die van mij inmiddels in de garage te wachten tot ie naar de RDW kan voor de importkeuring. Een stuk lekkerder rijdt het zeker!

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 23 aug 2010, 17:45

Welkom Aimee!

Tja, een auto wordt altijd met een reden ingeruild.
Soms gewoon om nieuwer te gaan rijden, en soms als er iets kapot is (of kapot aan het gaan is).
Dit is uiteraard nooit merk/model gerelateerd.

Hoe dan ook, hopelijk kost het je niet te veel geld.

bofkont

Bericht door bofkont » 23 aug 2010, 22:21

Welkom :)

Knappe E46, hoop dat het allemaal meevalt en dat hij snel weer terug is.
Hollandsche Rading ben ik vroeger ooit gekeurd voor militaire dienst, mooi plaatsje :W
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe

Fabian79

Bericht door Fabian79 » 23 aug 2010, 22:29

Welkom hier en succes met de problemen
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

Aimee

Bericht door Aimee » 24 aug 2010, 08:24

Thanks peeps!

Vanavond weten we meer, want dan gaat onze monteur de auto nakijken.
Duimen dat het meevalt en dat hij in ieder geval voor het weekend weer thuis is.. :)

Je kunt trouwens het hele verhaal over de auto in dit topic nalezen http://www.bmwportal.nl/post218233.html#p218233

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”