contactslot zit vast
contactslot zit vast
hallo wie kan me helpen.
ik wilde vanmorgen mijn 520 i type e39 starten en mijn contactslot draaide een keer en toen zat die vast ,ik kan de sleutel er wel uit halen maar hij start niet en de lampjes branden nog, ik heb de massa maar los gehaald,ik weet niet wat er aan de hand is wie kan mij helpen..
ik wilde vanmorgen mijn 520 i type e39 starten en mijn contactslot draaide een keer en toen zat die vast ,ik kan de sleutel er wel uit halen maar hij start niet en de lampjes branden nog, ik heb de massa maar los gehaald,ik weet niet wat er aan de hand is wie kan mij helpen..
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: contactslot zit vast
Reserve sleutel ook al geprobeert?
Wellicht is je sleutel versleten.
Word doorgaans ook aangeraden om de sleutels af en toe om te wisselen, zodat beide gelijkmatiger afslijten.
Wellicht is je sleutel versleten.
Word doorgaans ook aangeraden om de sleutels af en toe om te wisselen, zodat beide gelijkmatiger afslijten.
ik denk dat de verbinding tussen je slot zelf en het electrische blokje of stuk of los is gaan zitten.
als je nog wel je sleutel kan draaien in het slot maar er verder niks gebeurt is dat het meest logisch.
inderdaad is het slim om de accu tijdelijk los te gooien.
als je nog wel je sleutel kan draaien in het slot maar er verder niks gebeurt is dat het meest logisch.
inderdaad is het slim om de accu tijdelijk los te gooien.
hallo, ik heb een nieuw contactslot besteld 59 euro valt mee.
maar wie weet hoe ik het slot er uit moet halen??
als iemand een tekening van heeft ,dan ben ik dankbaar ;D
maar wie weet hoe ik het slot er uit moet halen??
als iemand een tekening van heeft ,dan ben ik dankbaar ;D
Wijst zichzelf meestal als je eerst de kap die rond je contactslot zit weg haalt.
Om het slot er uit te krijgen is het wel het makkelijkst als deze niet op stuurslot staat en de sleutel er in zit.
Om het slot er uit te krijgen is het wel het makkelijkst als deze niet op stuurslot staat en de sleutel er in zit.
hallo mensen
ik heb het slot er nog steeds niet er uit ,wie heeft een werkhandboek van de e 39
en wie weet hoe het contactslot er uit te halen aub........
als het kan met een tekeningen of beschrijvingen...
jans
ik heb het slot er nog steeds niet er uit ,wie heeft een werkhandboek van de e 39
en wie weet hoe het contactslot er uit te halen aub........
als het kan met een tekeningen of beschrijvingen...
jans
- bjornc
Dit heb ik na 2 min. googlen gevonden: http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1239388479
Wel op eigen risico
Wel op eigen risico

hallo bjornc
bedankt voor je reactie naar zo wil het slot nog niet los.
mijn slot zit vast en ik kan niet draaien.weet je ook als je met een schroevendraaier het blokje kan afbreken
zodat het slot er uit kan.
jans
bedankt voor je reactie naar zo wil het slot nog niet los.
mijn slot zit vast en ik kan niet draaien.weet je ook als je met een schroevendraaier het blokje kan afbreken
zodat het slot er uit kan.
jans
- bjornc
En je hebt de versnellingsbak in P staan? (Ervan uit gaande dat je automaat hebt)
Je hebt ook geprobeert de sleutel te draaien, terwijl je aan je stuur friemelt? (heen en weer draaien, terwijl je probeert de sleutel te draaien)
Je hebt ook geprobeert de sleutel te draaien, terwijl je aan je stuur friemelt? (heen en weer draaien, terwijl je probeert de sleutel te draaien)
hallo mensen mijn contactslot doet het weer ik heb de auto naar de garage gebracht toen bleek dat het binnen werk waar het slot in vast zit helemaal stuk was, daarom kon ik het slot er niet uit halen . ik wil toch iedereen bedanken die mij wilde helpen.
groeten jans
groeten jans
- bjornc
En jij bedankt door ff van je te laten horen wat er nou aan de hand was