Waarom???
Ik zou zeggen laat je achterspeakers vervallen voor de subwoofer, dat scheelt je een hoop kabels trekken.en koop een goede composet van 16,5 cm voor. Het liefst versterkt, maar dan zou je nog een versterker bij moeten kopen aangezien je voorbeeld maar 2 kanaals is. Elke kanaal is 1 speaker, dus...... Een subwoofer is natuurlijk maar één speaker, maar bij het aansluiten van een sub gebruik je beide kanalen, waardoor er meer vermogen beschikbaar is. Dit wordt ook wel bruggen genoemd. Het staat meestal ook op de versterker aangegeven met lijnen en het woord bridge. Op de foto's van jouw link zie ik nog net een 'e' staan tussen de speakeraansluitingen en deze heeft dat dus ook. Wel een goed merk trouwens

Geluid komt van voren. Dat is zo, dat veranderd niet en klinkt absoluut het beste.
Achterspeakers is een leuke aanvulling, maar er zitten nog hoofsteunen van de achterbank voor. Nog een stuk lege ruimte en dan nog eens hoofdsteunen van je voorstoelen.
Verder komt het geluid ten opzichte van de stoelen aan de voorkant recht van achteren. De vorm van onze oren is veel meer toegespitst op geluid van voren en opzij.
Dus waarom in hemelsnaam achterspeakers, je hoort ze bijna niet!!!!
Echt een tip, en dat zal iedereen die een beetje van audio af weet beamen. Koop een goeie composet voor de voordeuren. Losse bassspeakers en tweeters is echt het mooiste.
Kijk ff hier: http://www.rondevries.nl
en zoek even op composets van 16/16,5 cm. De max inbouwdiepte weet ik niet precies, maar 5,5 cm past zeker zonder gekke aanpassingen.
ff als voorbeeld de kicker ds650.2
dat is een composet met geringe inbouwdiepte. Het verschil ten opzichte van de originele speakers is echt enorm.
Er staat trouwens in het speakermenu een speciale tag voor ondiepe speakers