Achteruitrijverlichting verwijderen!!
-
Charite
Achteruitrijverlichting verwijderen!!
Hallo,
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn achteruitrijverlichting units er uit krijg of hoe ik het snelste bij de lampjes kom??
Werd er vandaag op gewezen dat er maar ééntje brand!!! of hoort dat zo??ik heb me hier nog nooit in verdiept en vind het nu toch wel vreemd. :?
Ik hoor het graag
Vr Gr Rogier
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn achteruitrijverlichting units er uit krijg of hoe ik het snelste bij de lampjes kom??
Werd er vandaag op gewezen dat er maar ééntje brand!!! of hoort dat zo??ik heb me hier nog nooit in verdiept en vind het nu toch wel vreemd. :?
Ik hoor het graag
Vr Gr Rogier
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Achteruitrijverlichting verwijderen!!
Staan dergelijke dingen niet gewoon in het boekje?
-
Charite
Ik heb alles na gekeken maar kan helaas niets vinden ,vandaar deze stap!! alle andere site's nageken betreffende het zelf doen en noem maar op, maar tevergeefs.bjornc schreef:Staan dergelijke dingen niet gewoon in het boekje?
Je kunt bij de verlichting komen door de bekleding aan de binnenkant van de klep eruit te halen. Deze zit vast met een aantal klemmetjes.
Mijn achteruitrijverlichting brandt alleen links, ik betwijfel ook of er wel een fitting aan de rechterkant zit
Mijn achteruitrijverlichting brandt alleen links, ik betwijfel ook of er wel een fitting aan de rechterkant zit
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
Charite
Opt1mus schreef:Je kunt bij de verlichting komen door de bekleding aan de binnenkant van de klep eruit te halen. Deze zit vast met een aantal klemmetjes.
En bedankt he , dit gaat hem worden Top.
Gr Rogier
Er is maar 1 achteruitrijlamp verplicht (zelfs toegestaan tussen bepaalde jaren), dus kan het inderdaad zijn dat er rechts niets zit.
REVIN short shifters! Voor bijna alle BMW's.
6-naar-4 of 8-naar-4 cilinder toerentalsignaal omvormers, voor als de codeerpluggen niet verkrijgbaar zijn.
De AutoFans.nl Trackday kalender!
6-naar-4 of 8-naar-4 cilinder toerentalsignaal omvormers, voor als de codeerpluggen niet verkrijgbaar zijn.
De AutoFans.nl Trackday kalender!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mijn FL heeft volgens mij 2 lampen voor de achteruit.
viel me toevallig ook al op bij het vervangen van mijn achterlichten.. aan allebei de kanten zit een lampje voor het mistlicht, maar er zat maar aan 1 kant een fitting voor een achteruitrijlampje..
Ik heb ze laatst vervangen (de unitjes), maar het viel mij juist op dat er rechts geen ruimte was voor een mistlamp. Ik zou namelijk zweren dat ik gewoon 2 achteruitrijlichten heb.
-
Goliath
Bij mijn PFL sedan zitten gewoon 2 achteruitrijlampen.