Maar 10 jaar vind ik acceptabel.
Bull sh**, hou er eens mee op. Ik vind het prima dat je dat vind maar het is absoluut niet waar. Een veer is gewoon een slijtage deel, iedereen die materiaal kennis heeft kan dat bevestigen. Het chassis is anders dan een veer die alle schokken van de weg opvangt. Overigens moet het chassis ook behoorlijk wat krachten verwerken maar door de contructie daarvan en het daardoor nauwelijks bewegen van het chassis kan dat niet zo snel kapot.Marc 320d schreef:Hmmm, nog steeds niet mee eens. Gebroken veren is gewoon een ontwerp of productiefout. Je accepteert van je chassis ook niet dat het in 10 jaar breekt door de elementen.bofkont schreef:Veer is gewoon een slijtage deel van elke wagen.
Echt niet raar dat ze na 10 jaar aangetast door de elementen dat ze breken.
Bovendien heb ik ze nog niet zijn breken vanwege corrosie (elementen), maar het lijkt gewoon op vermoeiing. Op vermoeiing kan je prima ontwerpen. Op een of andere manier konden de fabrikanten dat jarenlang prima, pas het laatste decennium hoor je deze problemen echt..(in mijn beleving iig, er breken er nu echt veel)
En tja, drempels zijn lastig, maar putten en gaten geven een nog veel grotere klap.