Welkom in mijn Showroom.
Ik zal later vandaag wat foto's plaatsen van mijn E46 318i Touring uit 2000 en van de gedane Mod's. Wel staan er al wat fotos van MP op. Heb er nog niet veel mods aan gedaan, alleen een paar kleine dingen. Ben zelf een groot voorstander van OEM-uitgevoerde BMW's. Dus daarom komen er geen rare of niet-BMW dingen aan mijn auto. (Op eventueel een Parrot of TomTom na dan).
Wat nog in de planning staat
- 17" SEVEN (Styling 44) velgen
- Nieuwe raamrubbers voor de voordeuren
- Nieuwe (verlichte) pookknop
- Handlamp in het handschoenenkastje (mits er de voorbereiding aanwezig is)
- iPod aansluiting d.m.v. of een Parrot of een Dension
- Chromen nieren
- Nieuwe mattenset
- Netjes achter op de voorstoelen
- First Aid kit onder de eerste passagiersstoel
PHOTOSHOOT'S
Stockfoto's bij aankoop / van MP:
- Spoiler: Laat zien
- Foto 1:

Foto 2:

Foto 3:

Foto 4:

Foto 5:

Foto 6:

Snelle wintershoot (jaja ik weet het, moet gepoetst worden
)
- Foto 1

Foto 2:

Foto 3:

Foto 4:

Foto 5:

MOD'S
Mod 1 (22-01-2010) Sierstukje uitlaat
- Vandaag heb ik een sierstukje op mijn uitlaat gemonteerd. 34 euro incl. de BTW bij de stealert. Vind ik er persoonlijk echt een stuk mooier uitzien! Wordt wel snel vies, dus is toch wel een dingetje om goed te poetsen zo nu en dan.
Uitlaatsierstuk

Mod 2 (27-01-2010) Pookhoes & spanrubber
- Vandaag heb ik een nieuwe pookhoes erin gezet, wat overigens best een karwei is, die pookknop haal je er niet zo één-twee-drie vanaf. En heb een missend rubbertje van de bodem in de bagageruimte erin gezet.
Pookhoes

Spanrubbertje (de voorste is de nieuwe)

Mod 3 (29-01-2010) Knipperlicht
- Vandaag heb ik mijn linker knipperlicht vervangen. In de oude zat een klein gaatje waardoor er water in kon komen, nu heb ik via MP een gratis set lampen op de kop weten te tikken. (Oranje knippers btw).
Nieuw linker knipperlicht

Mod 4 (30-01-2010 / 08-02-2010) Ruitenwissers
- De ruitenwissers welke op mijn E46 zaten vond ik niet zo goed meer, dus heb ze rondom even vervangen, heb gewoon gekozen voor de normale Bosch Twin (met Spoiler) ruitenwissers. Helaas was het eerste setje wat ik meekreeg bij de Halford's verkeerd want iedere keer als de wissers op en neer waren gegaan klapte het uiteinde van de wisser aan bestuurderszijde bij het terugkomen steeds terug op de ruit. Wat iedere sessie een harde tik veroorzaakte tegen de ruit, zeer irritant. Maar heb gratis en zonder bonnetje een nieuw setje gekregen, dus props voor de service van de Halford's.
Nieuwe ruitenwisser achter (deze komt van de stealert, was niet op voorraad bij de Halford's)

Nieuwe ruitenwissers voor

Mod 5 (06-02-2010) Bekerhouder middenarmsteun achterbank
- Vandaag gevonden waarom de bekerhouder in de middenarmsteun van de achterbank niet dicht ging, een klein plastic geleidertje was foetsie, waarschijnlijk afgebroken ofzo. Bij de stealert een nieuwe gehaald voor maar liefst 1 euro 54! Wat een belachelijke prijs voor een klein stukje plastic van 3 centimeter. Maar goed, dat weegt niet op tegen het perfectionisme wat ik door probeer te voeren in alles van mijn auto
. Foto's volgen nog.
Mod 6 (07-02-2010) Bekerhouders & muntenbakje
- Vandaag de bekerhouders en het muntenbakje binnengekregen ter vervanging van het bakje in de middenconsole. Met inhoud

Zonder inhoud