Duitse Autosport Festival 2010

Dnl

Duitse Autosport Festival 2010

Bericht door Dnl » 28 jan 2010, 10:13

Beste leden,

402 Events organiseert op Pinkstermaandag, 24 mei 2010 op TT Circuit Assen voor de 15e keer het welbekende "Duitse Autosport Festival". Uiteraard staat dit evenement in het teken van de sportieve Duitse automerken. De paddock wordt gevuld met vele prachtauto's van de bekende Duitse merken: van Opel tot VW, en van BMW tot Porsche.
Afbeelding
Dit jaar zal ook het BMWPortal aanwezig zijn. Wij beiden jouw de mogelijkheid om jouw BMW (E36, E39, E46, E60, E90, X3, X5 of M3) deze dag te showen in een speciaal afgezet BMW Thema gedeelte op de paddock van het TT Circuit te Assen. Binnenkort meer informatie hierover, maar wat ik kan verklappen is dat we niet over het hoofd gezien zullen gaan worden! Een unieke ervaring!

We hoeven dus niet meer te zoeken naar dat ene vrije plekje waar we allemaal nog bij elkaar kunnen staan. Ons plek is bij aankomst al voor ons gereserveerd én dat zijn natuurlijk betere plekken dan ergens anders op de paddock. We zitten direct midden in de actie, de show en het entertainment van het evenement.

Nogmaals, dit is een unieke ervaring. Zowel voor het BMWPortal als voor ons als leden. Dankzij Brian (Projectmanager, 402events) kunnen wij -JULLIE DUS!- onze eigen ideeën inbrengen voor een speciaal BMW Thema. Ze kunnen wij de wat exclusievere BMW´s een mooie plek geven. Denk aan een M3 of M5, BMW´s met flink wat modificaties of een speciale uitvoering (individual).

Een aantal leden zullen hierover ook een PB ontvangen, maar ..

Heb je zelf ideeën, laat ze horen! Jouw mening telt!
Afbeelding
Speciaal voor ons is het ook mogelijk om 1 tot 2 sessies te kunnen vrij rijden op het TT Circuit. De kosten zijn laag, en ook dit is voor vele weer een unieke maar zeker een leuke ervaring! Er mogen dan maximaal 30 BMW´s op het circuit voor een kleine 20 minuten vrij rijden!

Wij van BMWPortal zouden het ontzettend mooi vinden om met een flink aantal BMW´s deze dag aanwezig te zijn. Hoe meer bmw zielen, hoe meer bmw vreugde! Actief lid, lezer of gast van het BMWPortal, meldt je aan! Automaxx nodigt ons uit om op deze dag te laten zien dat tunen ook anders kan! OEM uitstraling maar niet noodzakelijk puur OEM. Waar geen OEM gekozen is, minimaal kwalitatief gelijkwaardige of naar jouw mening betere onderdelen. We dienen om 08.00 uur aanwezig te zijn en het evenement duurt tot 17.00.

De kosten van dit evenement zijn €10,00 p/p, dit is voor de entreeticket. Een entreeticket is geldig voor 1 persoon, hiermee krijg je toegang tot de paddock en de tribune.
De échte BMW liefhebber mist deze meeting niet!
Onderstaande leden zullen (hoogst waarschijnlijk) aanwezig zijn op het Duitse Autosport Festival 2010;
  1. Daniël - E46 Cabrio
  2. B46 - E36 / E46
  3. Cliff- E36
  4. Madness - E36
  5. Jaapi - E36
  6. PIR3lly - E46 M3 Coupe
  7. Mac - E46 Touring
  8. Fabian79 - E46 Sedan
  9. Griffendahl - E46 Sedan
  10. Marcie Marc - E46
  11. Hennep - E46 Sedan
  12. Booth - E46 Sedan[/i]
  13. 320driver - E46 Coupe
  14. NielsE36 - E36 Compact
  15. NeFReT

PS. Voor deze en andere meetings laten wij speciale BMW Portal kentekenplaten maken. Deze zullen uniek worden, en zeker een eyecatcher. Binnenkort hier meer informatie over, voorbeeld en prijzen.

Jaapi

Re: Duitse Autosport Festival 2010

Bericht door Jaapi » 28 jan 2010, 10:20

Vorig jaar ook geweest maar hoog tupperware gehalte.

Maar snap 1 ding niet, je hebt een speciaal stuk voor bmw portal ..maar verder op schrijf je dat dit alleen voor mensen is met een m3,m5 of andere dikke app. Rest staat dus wel ergens anders?

Jaapi

Bericht door Jaapi » 28 jan 2010, 10:24

:X
Spoiler: Laat zien
AfbeeldingAfbeelding

Dnl

Bericht door Dnl » 28 jan 2010, 10:27

Jaapi schreef:Maar snap 1 ding niet, je hebt een speciaal stuk voor bmw portal ..maar verder op schrijf je dat dit alleen voor mensen is met een m3,m5 of andere dikke app. Rest staat dus wel ergens anders?
De tekst beter lezen Jaapi. Iedereen zal op het zelfde stuk staan maar zulke auto´s zullen bijv. iets na voren gezet worden. Wellicht op een verhoging. Zulke dingen, dus zulke speciale bmw´s net iets anders neer zetten voor de show. Wat ik aangaf was dus een idee :)..

Tupperware gehalte willen ze vanaf, want dat is helemaal niet het doel van het Autosport Festival en daarom nodigen ze de laatste jaren steeds meer clubs uit die een gehele andere manier van tunen hebben, waaronder wij.

En tja .. Die man heeft wellicht een andere smaak van tunen dat wellicht wij hebben. Maar kijk eens wat er naast staat, een voorbeeld hoe het ook kan! :love: Mooie E93! |p

Madness
Contacteer:

Bericht door Madness » 28 jan 2010, 10:30

Wou dit jaar voor het eerst aanwezig zijn om zo mn eeste rondes op assen te gaan maken, en nooit eerder heen gegaan ivm het tupperware gehalte.

Maar daar kunnen wij met BMW Portal voor gaan zorgen dat dat gehalte drastisch naar beneden gaat toch! (h)

Ik ben aanwezig!
Wat zijn de kosten voor de 20 minuten track sessie?
En moet er aanworden gegeven of je bij recreatief of sportief wil rijden?
Tijdens de track sessie, ben je dan verplicht alleen te rijden of mag een bijrijder mee?

Tis btw wel aan te rijden om op tijd weg te gaan, kennende van het JAF, staat er genoeg politie bij en om het circuit en op de weg daar naartoe.
Tevens sta je als je niet op tijd bent bij de afslag naar het circuit al in de File :X
Laatst gewijzigd door Madness op 28 jan 2010, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Jaapi

Bericht door Jaapi » 28 jan 2010, 10:32

Ahh, kijk nu ik snap jij bedoel :P

Ja stonden idd ook wel mooie dingen hoor :)

Zou zeggen staat in de agenda!

Dnl

Bericht door Dnl » 28 jan 2010, 10:37

De circuit sessie van BMWPortal zal recreatief, maar bij voldoende sportief kunnen we wellicht regelen om 2 sessies te krijgen. Kosten daarvan zijn €20 (uit mijn hoofd, dus ovb!)

Ik ga er al jaren heen, en ja.. Er staat veel tupperware, maar er staan ook echt heel veel mooie auto's! En helaas worden die vaak vergeten op de foto te zetten want in hun ogen is er dan te weinig aan gedaan. Maar daarom is dit een mooie kans om op zo´n groot evenement (met landelijke reclame in kranten en tijdschriften) aanwezig te zijn ALS forum! |p

Maar nogmaals, heb je leuke ideeën, laat ze horen!

Er is echt héél veel mogelijk, vandaar dat we NU al het topic openen. Denk aan; Alles op type zetten, welke bedrijven er uitgenodigd kunnen worden (al heeft Brian al veel connecties) .. NOEM MAAR OP! 8)

Dnl

Bericht door Dnl » 28 jan 2010, 10:40

Er is trouwens een hotel v/d valk in buurt van Circuit, aangezien we rekenschap moeten houden dat we er al op 08.00 moeten zijn dan.

Madness
Contacteer:

Bericht door Madness » 28 jan 2010, 10:43

Ah oke, sportief is goed zat :) Iedereen rijd toch op zn eigen tempo ;)
't is ten slotte geen race :+

Enig idee hoeveel m2 je hebt? Dan kan k desnoods is even aan een opzetje gaan werken 8)

Tevens denk ik dat het mooi is om Jevitan als stand er bij te hebben, aangezien zijn spullen wel aansluiten bij de gedachte van BMW Portal?

Wat betreft het V/d Valk hotel, daar verzamelen 9/10 clubs s'ochtends vroeg en rijden met z'n allen op richting het circuit.
Is daar dus een grote drukte, maar wellicht ook handig voor ons om te doen?

Dnl

Bericht door Dnl » 28 jan 2010, 10:47

Ik kom zelf uit Assen, en er zijn nog tig andere mooie locaties om eerst te gaan verzamelen :).

Maar bedrijven kunnen daar niet gratis staan, maar weet bijv. dat Brian met de heren van Braspenning contact ging opnemen om te kijken of die ook aanwezig konden zijn. Dan zouden er dus ook race BMW´s voor de show staan. Hoeveel m2 hebben we nog geen idee over, we kijken eerst wat de ideeen zijn van leden/bmwportal en wie er allemaal animo voor heeft (bedrijven).

We zijn 100% verzekerd van een mooie plek, maar als de animo echt groot genoeg is dan zijn we 200% verzekerd van de zelfde mooie plek maar dan nog mooier neer gezet. Dus denk aan spandoeken speciaal gemaakt etc..

PIR3lly

Bericht door PIR3lly » 28 jan 2010, 11:51

Je weet het al, maar mij kun je dus ovb erbij zetten. Uiterlijk donderdag 29 april weet ik of ik erbij kan zijn!
Heel misschien wel met een kleine toevoeging, maar daar ben ik nog druk over aan het denken (hoewel ik van de meeste mensen hoor dat ik het beter niet kan doen, dus het zal ook wel niet gaan gebeuren ;) ):
Spoiler: Laat zien
(nee, niet de velgen, hoewel die ook wel erg mooi zijn)
Afbeelding
Dat met die kentekenplaten vind ik overigens een heel gaaf idee. Zat er al aan te denken om eigen platen te laten maken, maar dat is dan niet nodig...
Laatst gewijzigd door PIR3lly op 28 jan 2010, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 28 jan 2010, 12:27

stop maar met nadenken, geen lip op de :///m: (|
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Mac

Bericht door Mac » 28 jan 2010, 19:35

100 is idd niet zo van de forntlip... (|

Mooi event en nog beter dat we op deze manier kunnen laten zien dat OEM zo veel mooier is dan tupperware (h)
Zet mij er maar lekker bij :gekdoen:

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 28 jan 2010, 19:39

Ik weet het nog niet , maar houd dit topic zeker in de gaten.
OVB mag je me natuurlijk altijd neerzetten, maar houd doorgaans niet zo van afzeggen, vandaar altijd een beetje voorzichtig.

Fabian79

Bericht door Fabian79 » 28 jan 2010, 19:48

OVB count me in.

misschien wel op de motor, kan ik jullie er ff uit rijden op het circuit. tis immers voor motoren gemaakt. (h)
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

Gesloten

Terug naar “Evenementen & Meetings Archief”