armsteun E36 plaatsen wie kan me helpen
armsteun E36 plaatsen wie kan me helpen
hallo mensen
ik heb een armsteun gekocht (origineel) maar inbouwen lukt niet
wie weet hoe en wat?
heb ik daar een andere consol voor nodig?
hoop dat iemand me kan helpen
ik heb een armsteun gekocht (origineel) maar inbouwen lukt niet
wie weet hoe en wat?
heb ik daar een andere consol voor nodig?
hoop dat iemand me kan helpen
Re: armsteun E36 plaatsen wie kan me helpen
als je alleen de armsteun hebt gekocht dan moet je idd nog op zoek naar een bijpassende console
http://www.bmwathome.nl/knutseltips/pdf ... %20E36.pdf
http://www.bmwathome.nl/knutseltips/pdf ... %20E36.pdf
Alvorens je vragen gaat stellen is het doorgaans de bedoeling om je eerst even voor te stellen, wel zo netjes
Wat betreft je vraag.... met de gewone console gaat het je niet lukken, je hebt een console nodig waar de uitsparing in zit waar de armsteun invalt. Deze is wel gewoon bij de dealer te bestellen maar ik zou als ik jou was even de tweedehandsmarkt in de gaten houden...

Wat betreft je vraag.... met de gewone console gaat het je niet lukken, je hebt een console nodig waar de uitsparing in zit waar de armsteun invalt. Deze is wel gewoon bij de dealer te bestellen maar ik zou als ik jou was even de tweedehandsmarkt in de gaten houden...

Voor zover de initiele vraag nog relevant, ik heb dit zelf gedaan ... is wel een puzzelwerkje. Let op dat je de nodige vijzen hebt ...
BIj deze wil ik u van harte verwelkomen op het BMWportal forum

Hallo,
Ik ben ook van plan om een armsteun te kopen.. Ik rijd zelf een bmw 318 sedan. Armsteunen zijn trouwens nog aardig aan de prijs, op marktplaats staan ze voor 100 euro met console dan.
En maakt het eigenlijk nog uit of die van een coupe, sedan of touring is?
Ik ben ook van plan om een armsteun te kopen.. Ik rijd zelf een bmw 318 sedan. Armsteunen zijn trouwens nog aardig aan de prijs, op marktplaats staan ze voor 100 euro met console dan.
En maakt het eigenlijk nog uit of die van een coupe, sedan of touring is?
Ik wil ook een armsteun erin gaan plaatsen, bij de BMW dealer is ie voor een E36 Compact 111 euro. Denk dat het voor een E36 sedan/coupe niet zoveel zal schelen