Egbert van Zanten is de naam, 41 jaar oud en woonachtig in de omgeving Den Haag. Na 23 jaar diverse merken gereden te hebben (Opel, Peugeot, Honda, Mazda, Nissan), waarvan de laatste 10 jaar Alfa Romeo nu dus een BMW E36 aangeschaft. Een prachtige 323i Touring Executive van eind 1996 welke ik eind van de week op ga halen.

De auto is voorzien van een 5 traps automaat en verder nog een aantal leuke opties waarvan ik niet weet welke niet of wel standaard zijn.
Als rechtgeaard autogek ben ik natuurlijk al voordat ik de auto heb bezig met het verzamelen van allerlei accesoires. Op MP onder andere een stel witte voorknipperlichten gevonden, nu dus nog zijknipperlichten en achterlichten met helder i.p.v. oranje glas. Verder heb ik afgelopen vrijdag nog een mooie set 16 inch M-line velgen bij Merkwielen.nl gekocht welke in m'n stalling/werkplaats liggen te wachten op montage.

Hierboven noemde ik ergens al een andere 'liefde' van me, namelijk Alfa Romeo. In de afgelopen 10 jaar heb ik er een stuk of 6 gehad, voornamelijk klassiekers. Een daarvan heb ik nog steeds, wie durft kan kijken op: http://s300.photobucket.com/albums/nn37 ... Z/Bertone/
Hopelijk weten jullie zo een beetje meer van me!
Groet,
Egbert