Even voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
bbk

Even voorstellen

Bericht door bbk » 19 jan 2010, 00:19

Hallo, ik ben Bauke
Sedert 2004 rij ik een E46 BMW 320i Touring Automaat , bj 2003
Km stand bij aankoop: 17.000 Nu staat er 152.000 op de teller
Het is een fantastische auto , waar ik zeer veel plezier aan beleef.
Wel had ik bij Km-stand 60.000 en bij Km-stand 120.000 last van kapotte bobines. Een veel voorkomend euvel, hoorde ik.
Sinds begin vorig jaar trek ik er ook een caravan mee (beladen 1500 Kg) en mede dankzij de automaat is dit een prima combinatie.
Sleutelen laat ik (66j) over aan de garage, maar in 1992 heb ik wel zelf een Super Seven gebouwd en veel mee gereden en veel mee ge-experimenteerd en gemodificeerd. Vorig jaar heb ik dit toch wel primitieve vervoermiddel overgedaan aan een jongere enthousiasteling , die een kant-en-klare Seven wilde. Open rijden was toch wel zo verslavend, dat ik daarna uit Duitsland een Z4 uit 2004 heb ingevoerd. Wat een stuk meer comfort!

Aangaande de E46 had ik toch een vraag voor het forum: Sinds een paar jaar is de TV in Europa van analoog op digitaal over gegaan. Dus nu werkt de ingebouwde TV ( zelfde scherm als de navigatie, computer en radio) niet meer.
Weet iemand een "doe het zelf" oplossing of moet ik naar BMW voor een (dure) adaptor?

B46
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door B46 » 19 jan 2010, 00:23

Hallo Bauke,

Welkom op hét E46 Forum! :duim:
Ben benieuwd of je ook foto's van je BMW('s) hebt.... :)

Wat betreft de TV vraag; Helaas is er idd geen analoog signaal meer, enige oplossing die er is, is een Digitale tuner. De originele van BMW kan Nederland 1/2/3 ontvangen, maar er zijn ook tuners die meer kunnen ontvangen i.c.m. een Digitenne kaartje (abonnement)....
www. M3 register .nl

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”