Heb sinds 2 mnd een E46 318i touring uit 2002 in mijn bezit. Heerlijke auto.
Hiervoor had ik de E91 (touring) als leasebak. Geweldige auto, sportonderstel, extra speakerssysteem, basboxen onder de stoelen etc. zwart buiten met beige leer interieur. Nadat ik deze moest inleveren omdat ik weg ging bij die werkgever even een tijdelijke auto gehad voordat ik besloot zelf weer een BMW aan te schaffen. Het werd kostentechnisch de E46 die ik overigens tijdlozer en mooier vindt dan de E91.
Maar goed, de E46 dus. Heb er een GROMaudio USB ingebouwd op de CD wisselaar kabel, versterkertje erin (op plek van cd wisselaar steun) en een heel bescheiden basboxje achterin die zo klein is dat het houten vloerdeel nog kan scharnieren en je bij je rotzooi kunt.
Op dit moment nog een paar puntjes die ik wil aanpakken. Het weggedrag, de achterruit die niet werkt (openen) en heb het idee dat hij een beetje lekt via de achterklep. Ik zie soms wat druppels liggen op mijn afdekhoes. Water komt binnen via de rubber van de achterklep, welke overigens optisch in goede staat verkeert. Misschien even wat silecone erop en klaar. Verder de koplampkappen die bekrast zijn.
En dan natuurlijk ook direct even wat erg kleine ergenissen, de klimaatbeheersing die niet erg constant is, de ruitenwisser interval waarmee ik nog steeds aan het stoeien ben (werkt deze nou of niet) , en dat bij nat weer toch best veel condens aan de binnenkant van de auto vormt. Zonder airco zou dit echt een probleem zijn, maar ik denk dat dit met de 'lekkage' achterin te maken heeft. Probleem oplossen en even een maand een vochtvreter erin.
Hier wat onscherpe foto's
Groet