Eerst ik, dan de auto...
Ik ben een 24-jarige student (Tandheelkunde) in Amsterdam, woon ook in Amsterdam. Ik ben ook veel te vinden in Sassenheim(ouders)/Warmond(vriendin), waar ik ben opgegroeid. Ik heb op dit moment een bijbaantje in een ziekenhuis in Amstelveen (kaakchirurgie).
Mijn Hobby's (hoort er vast ook bij
Dan nu het interessante voor jullie (een beetje mn autohistorie):
Toen ik nog net geen 18 was, kreeg ik een Alfa Romeo 145 1.6 uit '94. Ik verkocht mijn scooter (Gilera DNA) en voelde me toch wat mobieler met een auto. Toen ik deze heb verkocht, heb ik een tijdje rondgereden in de auto van mn ouders (Chrysler Voyager). Ik was op zoek naar mijn droomauto: een Toyota MR2 (sw20). Na een tijdje zoeken had ik een leuke gevonden en was er erg gehecht aan. (Bijna) helemaal geen problemen mee gehad en de afschrijving was aanzienlijk klein (heb er winst op gemaakt). Toch goeie auto's die toyota's... Jammer dat ie weg moest, maar het studentenleven maakte me arm.
Met een goed bijbaantje kon ik mezelf toch een VW Golf IV 1.4 veroorloven, OV is namelijk niks voor mij... (| Na ook dit autootje zat te zijn (langzaam, geen airco, BORING
Eind Juli was het zover, ik had een BMW e46 Compact gekocht. Een 316ti TopasBlau. Ik ben er erg blij mee! De bmw komt uit 2002 en met 124.000km's was ie nog maar net ingereden. Ik was ook erg verbaasd dat eigenlijk nog ALLES werkt/intact is. Weinig schade. Redelijk wat opties, in ieder geval de opties die ik ook zou nemen (Executive). Opmerkelijk hoe BMW de bestuurder verwend...
Het rare is, is dat ik nooit echt een zwak voor een Compact heb gehad, integendeel, ik vond het maar een raar kort autootje. Beetje een afgezaagde coupé (letterlijk, niet figuurlijk
Op moment van schrijven heb ik inmiddels 131.000km erop staan (bijna 6.000km in 2maanden (| !!!). Maar goed, ik ben ook bezig met een showroom, waar ik laat zien hoe mooi (mijn) BMW is, en wat mijn plannen ermee zijn enzo...