Gevolg schade aan motorkap(was nog niet zo lang geleden gespoten),bumper,mistlamp,nieren en wat krassen op wat plastice delen.
Nou moet dus de bumper gespoten worden,ik wilde nu dan maar meteen een M tech II bumper derop zitten,alleen is OEM wel erg veel prijziger dan de anderen versie's zoals ( bv.) die van HL.
Ik heb der weleens zien staan bij ze en ik vond het der goed uitzien kwa pas vorm,alleen heb ik dan altijd mijn twijfels of het dan niet toch OEM is.
Iemand ervaring met niet OEM bumpers??
Tevens heb ik een beetje twijfels of een M tech II bumper wel een beetje zal staan bij de kleur van mijn auto,vinde de bumper erg mooi,maar heb hem nog nooit op een stahlblau zien zitten.
Oh ja,scooter rijder maakt het goed,had alleen wat schrammen op zijn arm,hij had gelukkig zijn helm op,jochie kwam van links langs aangescheurd en dacht dat ik wel zou stoppen voor hem,nou niet dus..........
Heb hem niet eens gezien,gebeurde 100 meter van mijn huis,op die kruising staan hoge hegs langs de kant,je moet al een heel stuk de weg op rijden om uberhaupt iets te zien,van rechts kwam nix aan,voordat ik naar links kon kijken lag hij al voor mijn auto.